Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:38:25 GMT

تمام سختی‌ها را برای کسب بهترین مدال تحمل می‌کنم

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۲۷۹۷

تمام سختی‌ها را برای کسب بهترین مدال تحمل می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی ساروی ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی صربستان گفت: تمرینات پرفشار و سختی را پشت سر می‌گذاریم. از طرفی فشارهای اردو از جمله دوری از خانواده و شرایط قرنطینه و فضای خسته کننده نیز بر ما تأثیر می‌گذارد، اما وقتی جواب زحمت‌های خود را با یک مدال خوشرنگ می‌گیریم تمامی خستگی از تنمان در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرنگی کار مازندرانی در مورد هدفش در کشتی اظهار داشت: هدفم این است تا جایی که می‌توانم و شرایط اجازه دهد برای کشورم افتخارآفرینی کنم و پرچم ایران را در میادین مختلف جهانی به اهتزاز در بیاورم.

دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در پایان خاطرنشان کرد: همه کشتی گیران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و کادر فنی و فدراسیون نیز نهایت تلاش خود را کرده است و امیدوارم که با توکل بر خدا و دعای خیر مردم حاصل این تلاش‌ها کسب مدال‌های خوشرنگ و عنوان قهرمانی در رقابت‌های جهانی صربستان باشد.

ساروی در مورد رابطه خود با سایر کشتی گیران در اردو گفت: ما همه جزو یک تیم و همه با هم همدل و یکدل هستیم، اما به خاطر برخی آشنایی‌های قبلی با برخی از کشتی گیران صمیمیت بیشتری وجود دارد و من با ناصر علیزاده و امیرحسین حاجی پور راحت تر هستم.

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در پایان در مورد هدفش در آینده گفت: در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی تحصیل می‌کنم و البته فعلاً به فکر کسب مدال در کشتی هستم. اما دوست دارم تحصیلم را ادامه دهم و تصمیم گیری برای آینده را برای بعد گذاشته ام.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی قهرمانی ۲۰۲۲ جهان قرار است طی روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریور ماه به میزبانی شهر بلگراد کشور صربستان برگزار شود. تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز با ترکیب پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلوگرم، علیرضا نجاتی در ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در ۷۲ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلوگرم، پژمان پشتام در ۸۲ کیلوگرم، ناصر علیزاده در ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم به میدان خواهد رفت.

کد خبر 5577845

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدهادی ساروی کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج کمیته ملی المپیک مهدی طارمی مسابقات قهرمانی جهان میرشاد ماجدی تیم ملی فوتبال ایران محمود خسروی وفا کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی