Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی کشتی فرنگی ایران فرصتی ایده آلی برای کسب قهرمانی در رقابت های جهانی دارد

مسابقات جهانی کشتی 2022 از روز 19 شهریور ماه، 12 روز دیگر آغاز خواهد شد و تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران در این مسابقات بخت بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

به گزارش طرفداری، ایران در دوره گذشته این مسابقات در آزاد سوم و در فرنگی دوم شد اما بر اساس غیبت تیم روسیه در مسابقات سال جاری باید گفت در شرایط عادی باید منتظر یک عنوان دوم برای آزاد و یک عنوان قهرمانی برای فرنگی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کشتی فرنگی در شرایطی که روسیه در مسابقات غایب است، شانس دارد برای دومین بار بعد از 8 سال قهرمان مسابقات جهانی شود.

ایران تا به حال 5 بار در کشتی آزاد و یک بار در کشتی فرنگی قهرمان مسابقات جهانی شده است.

تیم ملی کشتی آزاد در سالهای 1961، 1965، 1998، 2002 و 2013 و تیم ملی کشتی فرنگی در سال 2014 قهرمان مسابقات جهانی شده اند.

اخبار داغ 

واکنش چهره های فوتبالی به انتخاب تاج؛ فرهاد مجیدی تبریک گفت و پاک کرد؟ آرای میرشاد ماجدی چگونه از سبدش ریخت؟ پاداش 900 هزار یورویی رئال مادرید به بازیکنانی که تاریخ سازی کردند کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌ماند/ ادعای گاتزتا دلو اسپورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات جهانی تیم ملی کشتی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند

تیم زیر ۱۲ سال دختران ایران به مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت.

طرفداری | رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شد که تیم ملی دختران ایران به مقام قهرمانی آن دست یافت.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی که با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند، با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند