Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته همکاران توانستند با منهدم شدن دو باند مواد مخدر مقدار یک‌هزار و ۴۲۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردستان، سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان اردستان با گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: همکارانمان در نیروی انتظامی شهرهای نائین و اردستان موفق شدند در 24 ساعت گذشته با جانفشانی دو باند قاچاق و حمل مواد مخدر را که از شرق کشور و جنوب کشور به تهران در حال حرکت بودند را منهدم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در عملیات اول قریب به 720 کیلوگرم تریاک و 250 کیلوگرم شیشه و مواد صنعتی و 53 کیلوگرم مرفین کشف شد و همچنین در ارتباط با قاچاق متادون و قرص‌های آن 48 هزار قرص و همچنین 25 لیتر شربت متادون را کشف و در عملیاتی دیگر هم 420 کیلوگرم تریاک کشف شده که ظرف 24 ساعت گذشته همکاران توانستند با منهدم شدن این دو باند مقدار یک‌هزار و 420 کیلوگرم مواد مخدر کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات سه دستگاه خودرو کشف و توقیف شد و با قوت لازم همکاران در کنترل کویرمصمم هستند تا در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر که متاسفانه عاملان قاچاق و توزیع در سطح کشورمان هستند برخورد خواهند کرد و از مردم عزیز استدعا دارم که جوانان ما سرمایه اصلی این مملکت هستند هوشیار باشند که دشمن هدفش از بین بردن آن‌هاست تا قوه محرک کشور و عامل پیشرفت کشور را مختل کند که باید مراقبت کنیم و خانواده‌ها در این زمینه کوشا باشند.

وی ابراز داشت: نیروی انتظامی مصمم است تا با برخوردت عاملان مواد دمخدر و با جانفشانی اجازه نمی‌دهیم تا حقوق جامعه و جوانان را تضییع کنند و مردم با انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات که سرمایه و پشتیبان اصلی ما هستند در این زمینه موفق عمل کنیم که در این عملیات از انتظامی خراسان جنوبی، انتظامی کهکیلویه و بویر احمد تشکر می‌کنم که با همپوشانی می‌توان از ورود قاچاق به کشور جلوگیری کرد.

انهدام باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در بلوچستان/ بیش از 800 کیلوگرم تریاک کشف شدسوداگران مرگ در انتقال بیش از 300کیلو تریاک در هرمزگان ناکام ماندندانهدام باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ 4 تن تریاک کشف شد

سردار میر حیدری بیان کرد: به حول و قوه الهی امسال در پنج ماهه گذشته بیش از14 تن مواد مخدرکشفیات داشتیم و با برنامه‌ریزی که داشته‌ایم مطمئن هستیم با هوشمندسازی ورودی‌های استان و تقویت آن بتوانیم در نیمه دوم از ممانعت ورود مواد مخدر نسبت به نیمه اول موفق‌تر باشیم.

انتهای پیام/802/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد مخدر مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم