Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:47:02 GMT

کروکی آنلاین سه هفته دیگر رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۴۳۳۲

کروکی آنلاین سه هفته دیگر رونمایی می‌شود

رئیس بیمه مرکزی آقای بهزادپور در نشست خبری هفته دولت نکاتی را مطرح کرد.

آقای بهزادپور گفت:بیمه جز ارکان بسیار مهم هر کشور است .حق بیمه تولیدی در دنیا ۶ هزار میلیارد دلار است .حق بیمه منطقه ۹۵ میلیون دلار است . در ایران حق بیمه ۲۷.۴ میلیارد دلار و سهم ما از دنیا ۴ درصد، همچنین ضریب نفوذ ما ۲.۴ درصد است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق تولیدی ما نسبت به گذشته بیش از ۷۰ درصد رشد داشته است.

خسارت پرداختی ما حدود ۶۵ هزار میلیارد بود که در چهار ماه گذشته ۴۶ درصد رشد داشته است. موارد پرداخت خسارتی هم رشد کرده است .تعدادی هم خسارت پرداختی ۵۲.۵ میلیون فقره بوده که در ۴ ماه ابتدای سال رشد معادل ۵۰ درصد سال داشته است.

 پرداخت خسارت ما ۵۶.۴ درصد و نسبت به سال قبل ۲.۸ درصد رشد بوده است .از این آمارها حدود ۷۰ درصد سهم بخش غیر دولتی بوده است.

او می گوید:شخص ثالث و مازاد چهار ماه امسال به ۲۷.۲ درصد رسیده و درمان نیز در این مدت رشد داشته است. زندگی هم در این چهار ماه ۱۲.۸ درصد رشد داشته است .سرمایه گذاری صنعت بیمه ۱۳۰ هزار میلیارد تومان بوده است. ۲۵۰ هزار میلیارد تومان مجموع دارایی بیمه بوده است.

بهزاد پور گفت:درسال ۱۴۰۰ شخص ثالث حدوده ۳۵ درصد بیمه را پوشش می دهد .ضریب خسارت خیلی تغییری نداشته است.حق بیمه سرانه هم به یک میلیون ۳۵۴ هزار تومان رسیده است.مجموع نمایندگان فعال در بیمه شامل ۹۵ هزار شعبه و ۲۰۰۰ نفر ارزیاب خسارت هستند.اصلی ترین سند برای بیمه سند تحول که با جزئیات کامل به بیمه پرداخته است.

او می گوید :مهم ترین محورهای سند تحول در حوزه بیمه مبارزه با فساد ،ارتقای بیمه،تحول دیجیتال ،نظارت موثر ،کاهش تصدی گری و مردمی شدن صنعت بیمه است.برای گام برداشتن به سوی سند تحول بیش از ۱۵ پروژه را آغاز کردیم .

بهزادپور گفت:تکلیف ما تکمیل نسخه الکترونیک است .پروژه که داریم کروکی آنلاین است حرکت بعدی و جدی برای ما تلقی می شود. بنا بود افتتاح در هفته دولت باشد اما نشد ظرف دو سه هفته آینده رونمایی خواهد شد.به صورت پایلوت در یکی از استان ها اجرا می شود. این سامانه دستیابی برای آمار را برای ما فراهم می کند.

۵ شرکت اعلام آمادگی کرده اند که می توانند در زمینه بیمه آنی عمل کنند.مورد بعد اپلیکیشنی است که مردم بتوانند تصادف زیر ۵ میلیون را در آنجا منتقل و خسارت دریافت کنند . سامانه آماده شده بخش اول شناسایی تخلف و بعد پیش بینی است.

او می گوید:نظارت هوشمند از اهداف مهم ما است در مورد پلتفرم به جمع بندی رسیده ایم و تا پایان سال تکمیل می شود.

در حال تکمیل

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه مرکزی نسخه الکترونیک رشد داشته هزار میلیارد درصد رشد حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی در استان یزد/ خسارت سیل به ۲۱ رشته قنات

 ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه درپی صدور هشدار سطح نارنجی همه دستگاه‌ها در آماده باش بودند، گفت: خسارات این بارندگی‌ها کم بود و بیشترین خسارات در بخش راه، بد لیل گستردگی بارش‌ها گزارش شده است ودر بخش کشاورزی هم فراخوان داده شده تا کشاورزان و باغداران نسبت به مستندسازی اولیه خسارات اقدام کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر  بارندگی اخیر به ۲۱ رشته قنات  خسارت زده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اضافه کرد: در بخش منابع طبیعی هم ۲ هزارو ۲۰۰ سازه آبی و خاکی داشته ایم که ۳۰ درصد از این سازه‌ها آبگیری کامل شده که برای تغذیه سفره‌های زیرزمینی از این آب‌ها استفاده می‌شود. 

ملک زاده ضمن تشکر از خدمات ۴۹۰ تیم خدماتی در دستگاه‌ها وتلاش ۲۵۰ تیم جهادی در کنار این تیم‌ها اضافه کرد: با تمرین‌ها ومانور‌های گوناگون و استفاده از تجربیات بارندگی‌های قبلی خوشبختانه میزان خسارات نسبت به بارندگی‌های قبلی کمتر بوده و حتی در این بارندگی در برخی نقاط ضعف‌ها نیز احصا شده تا رفع شوند و در بارندگی‌های بعدی دیگر شاهد این نقاط ضعف نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد
  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی در استان یزد/ خسارت سیل به ۲۱ رشته قنات