Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:18:49 GMT

سبد دارویی سها هلال بزرگ‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۴۳۳۵

سبد دارویی سها هلال بزرگ‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی حضور قدرتمند مجموعه پخش سها هلال در بازار توزیع دارویی کشور را منوط به تنوع بخشی و تقویت سبد دارویی ذکر کرد و گفت: آنچه به عنوان هدف گذاری جهت توسعه مشتریان بخش خصوصی تا میزان ۷۰ درصد پیش بینی کرده‌ایم در حال تحقق است؛ ضمن آن که در راستای اهداف عالی جمعیت هلال احمر، ارائه خدمات به بیمارستانها و مراکز دولتی و دانشگاه‌های علوم پزشکی جز اولویت‌های پخش سها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی تسریع در انعقاد قرارداد همکاری با شرکت‌های معتبر برای تأمین دارو و تقویت سبد دارویی این شرکت را از جمله برنامه‌های مهم برشمرد.

وی افزود: همچنین روند انعقاد قرارداد همکاری با چند شرکت مهم دیگر ادامه دارد که امیدواریم با اجرایی شدن مفاد قراردادها؛ طیف گسترده‌ای از داروهای بیماران سرطانی، OTC و آنتی بیوتیک ها و مکمل‌های مهم غذایی به سبد دارویی پخش سها هلال افزوده شود.

عسکری گفت: نیازهای متنوع داروخانه‌های خصوصی در سراسر کشور را بررسی کرده ایم و در این خصوص پیشرفت‌های قابل توجهی به دست آمده به طوری که در مرداد ماه، ۶۵ درصد مشتریان محصولات توزیعی پخش سها هلال، داروخانه‌های خصوصی بوده‌اند.

کد خبر 5577965

منبع: مهر

کلیدواژه: دارو سازمان تدارکات پزشکی بیماران سرطانی شهرداری تهران اربعین 1401 اربعین حسینی سازمان محیط زیست شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی علی القاصی مهر قوه قضاییه مرز مهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران غلامحسین محسنی اژه ای بهزیستی حفاظت از محیط زیست سبد دارویی سها هلال پخش سها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

خرم تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر آغاز شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنندخرم افزود: یکهزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 6088916

دیگر خبرها

  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • بهبود شرایط صنایع دارویی در گرو برچیدن بساط ارز چند نرخی
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی کشور/ برچیدن بساط ارز چند نرخی