Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@22:58:19 GMT

پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری در دوره ششم

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۵۶۱۴

پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری در دوره ششم

سخنگوی شورای اسلامی شهر شاندرمن گفت: حقوق و اضافه کاری کارکنان شهرداری از زمان آغاز به کار شورای ششم به موقع پرداخت شده و هیچ گونه مطالبه معوقی باقی نمانده است.

سیدسجاد راستکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدیریت شهری با وجود مشکلات مالی شهرداری هر ماه حقوق و اضافه کاری کارکنان را به موقع پرداخت کرده و هیچ گونه مطالبه معوقی باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه شهرداری شاندرمن در حال حاضر ۴۱ نفر نیرو دارد که با افزایش حقوق در سال جاری، مدیریت شهری هر ماه حدود شش میلیارد ریال به کارکنان حقوق پرداخت می‌کند، افزود: مدیریت شهری علاوه‌بر پرداخت حقوق در مناسبت‌های مختلف به کارکنان شهرداری بسته‌های معیشتی نیز اعطا می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شاندرمن تصریح کرد: شهرداری هیچ گونه درآمد پایداری ندارد و تمام هزینه‌های جاری را از محل عوارض نوسازی و صدور پروانه ساختمانی و ماده ۱۰۰ تأمین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برای سال جاری حدود ۱۰ میلیارد ریال اوراق خزانه از سوی سازمان برنامه و بودجه استان جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به شهرداری شاندرمن اختصاص یافته است.

به گزارش ایمنا، شهر شاندرمن از توابع شهرستان ماسال و در ۵۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 601214

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري شاندرمن شورای اسلامی شهر شاندرمن پرداخت حقوق کارکنان درآمد پايدار شهری گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان

حیدر آسیابی رییس کل دادگستری گلستان در نشست با اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان گفت: متاسفانه بخش مهمی از تخلفات و جرایم در حوزه شورا‌های شهر به علت ناآشنایی اعضای این شورا‌ها نسبت به قوانین، مقررات و تکالیف حوزه کاری این اعضاست و همان طور که خود اعضا در این جلسه درخواست داشتند برای آشنایی اعضا با این قوانین آماده برگزاری دوره‌های آموزشی هستیم.

آسیابی افزود: هدف از ایجاد تشکیلات شورا‌های اسلامی شهر و روستا فراهم کردن بستر برای مشارکت مردم در اداره امور مربوط به شهر و روستای محل زندگی آنان است.

او گفت: بیشترین خدمات دادگستری گلستان در حوزه حقوق عامه مربوط به روستاهاست که یکی از شاخص‌ترین موارد آن مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال بود که درنتیجه ۱۵ هزار مسکن روستایی در ۳۰۰ روستای استان تعیین تکلیف و سنددار شد.

وی افزود: از اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا انتظار داریم، بیشتر از دیگران به قانون احترام بگذارند و آن را رعایت کنند.

وی گفت: از آنجا که وظایف شورا عمدتا به حقوق عمومی بر می‌گردد باید ارتباط نزدیکی بین شورا‌ها و دادستان باشد.

علی اکبر بصیرنیا رئیس شورای اسلامی گلستان هم در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این جلسه بررسی راهکار‌های استفاده بیشتر از ظرفیت شورا‌ها در کنار دستگاه قضایی برای خدمت به مردم است.

وی افزود: در گلستان سه هزار و ۴۰۳ نفر عضو شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو