Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال فولاد گفت: در خانه سپاهان با این‌همه مهره بزرگ و گران‌قیمت خارجی و داخلی موقعیت‌گلزنی ندادیم و با ارائه بازی استراتژیک و بابرنامه به پیروزی رسیدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساسان انصاری پس از پیروزی فولاد مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی امروز برای هر دو تیم سنگین و تاکتیکی بود، می‌دانستیم چگونه باید مقابل سپاهان پرمهره‌ای که چهار بازیکن باکیفیت و گران‌قیمت خارجی، بازیکنان خوب داخلی و ساختار خوبی دارد و یکی از بهترین تیم‌های ایران است قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کادرفنی‌مان خیلی‌خوب سپاهان را آنالیز کرده بود و برای تمامی دقایق بازی امروز مو به مو برنامه‌ریزی کرده بودیم، خداروشکر توانستیم بازی را مدیریت کنیم و آن‌را به سمت‌وسویی ببریم که سه‌امتیاز بازی را کسب کنیم.

انصاری افزود: در تمامی چهار هفته‌ای که به میدان رفتیم کاملاً حق‌مان سه امتیاز بازی‌ها بود و ۷۰ درصد مالکیت بازی‌ها از آن ما بوده است. هر بازی استراتژی خاص خودش را دارد؛ در تهران مقابل ۶۰ هزار هوادار پرسپولیس مالک توپ و میدان بودیم و همچنین برابر تراکتور خیلی‌خوب بازی کردیم که با زدن سه‌گل توانستیم برنده شویم. بازی برابر سپاهان آن‌هم در اصفهان قطعاً آسان نیست، اما با وجود کادرفنی فوق‌العاده و بازیکنانش اصلاً موقعیتی به این تیم ندادیم و این به شرح‌وظایفی که کادرفنی برایمان در نظر گرفته بود برمی‌گردد.

مهاجم فولاد تصریح کرد: من هم یکی از سایر بازیکنان بودم و تمامی بچه‌ها برای موفقیت تیم تلاش کردند؛ تمامی یازده‌نفر اصلی و بازیکنان تعویضی تاثیرگذار بودند. یک تیم هستیم و این یکی از اصلی‌ترین نقاط‌قوت فولاد در سال‌های اخیر بوده است و از این بابت خوشحالم.

فقط می‌توانیم امشب برای این پیروزی خوشحالی کنیم، بازی برابر سپاهان یک دیدار سه‌امتیازی مانند سایر بازی‌های لیگ بود که گذشت و قطعاً تمامی بچه‌های تیم‌مان این را می‌دانند. ما در یک ماراتن هستیم و اگر از الان جشنی بگیریم کارمان سخت‌تر خواهد شد.

وی اظهارکرد: تیم‌ها از هفته‌های آینده پرقدرت‌تر از گذشته مقابل فولاد بازی می‌کنند چرا که می‌دانند ما قوی هستیم، بازی برابر سپاهان را فراموش می‌کنیم و از فردا برای دیدار هفته آینده‌مان تلاش و تمرین خواهیم کرد.

کد خبر 601435

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال فولاد خوزستان ساسان انصاری هفته چهارم لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در دیداری که یکی از پر‌گل‌ترین بازی‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را شکل داد، در نهایت اما در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم تن به شکست داد.

شکست در جام حذفی یکی از جام‌های در دسترس پرسپوليس را از آنها گرفت و قهرمان فصل گذشته بعد از دومین بازی خود در این جام، وداعی زودهنگام با آن داشت.

اوسمار‌ ویرا سرمربی پرسپوليس که بعد از این شکست به شدت مورد هجمه هواداران تیمش قرار گرفت، بعد از توضیحاتی که در نشست خبری بعد از این بازی داشت در رختکن حاضر شد.

از دست دادن پیروزی برابر آلومینیوم در دیداری که آنها چند بار از حریف پیش افتاده بودند، انتظار می‌رفت باعث شود تا اوسمار در رختکن برآشفته شود. با این حال اوسمار با حضور در رختکن تیمش و با دیدن شاگردانش که در غم حذف بودند، از آنها خواست خیلی زود این باخت را فراموش کنند.

سرمربی برزیلی پرسپوليس در جملاتی کوتاه از آنها خواست تمام تمرکز خود را روی دیدار آتی قرار دهند: باید فراموش کنیم. بازی حساسی مقابل سپاهان داریم و نباید به این بازی فکر کنیم و لیگ برتر‌ را هم از دست بدهیم. بلند شوید و سریع کار را برای بازی بعدی دنبال کنیم.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!