Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: گلستان در یکسال اخیر ۳۰۶ قهرمان ملی داشته و ۲۶۹ مدال ملی توسط ورزشکاران این استان کسب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ قاسمعلی برزمینی در نخستین شورای عالی ورزش استان گلستان که با حضور سید علی مهاجر  معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان و مدیران دستگاه های عضو این شورا برگزار شد اظهار کرد: جلسه شورای عالی ورزش برای نخستین بار است که در گلستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان گلستان ۴۸ هیئت ورزشی و ۵۰ هزار ورزشکار سازمان یافته فعالیت می کنند.

وی افزود: طی یک ماه گذشته ۱۸ ورزشکار گلستانی در جایگاه های اول تا سوم آسیا قرار گرفتند.

برزمینی گفت: ۳۶ تیم گلستانی در دو بخش آقایان و بانوان در لیگ برتر حضور دارند و همچنین ۱۷ تیم در دسته یک و ۱۲ تیم در دسته دو و سه حضور دارند.

گلستان در یکسال اخیر ۳۰۶ قهرمان ملی داشته است 

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: استان گلستان در یکسال اخیر  ۳۰۶ قهرمان ملی داشته و ۲۶۹ مدال ملی توسط ورزشکاران این استان کسب شد.

وی بیان داشت: قهرمانان این استان ۴ طلا، دو نقره و ۵ برنز فراملی و جهانی کسب کردند.

وی افزود: ورزشکاران گلستانی در یکسال گذشته موفق به کسب ۱۲ طلا، ۱۰ نقره و ۵ برنز آسیایی شدند و در مسابقات بین المللی ۱۲ طلا، شش نفره و ۱۱ برنز کسب کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: طی مدت مذکور ۲۷۴ ورزشکار به مسابقات ملی و ۶۴ ورزشکار به مسابقات فراملی اعزام شدند و در استان گلستان ۱۳۱ مسابقه کشوری و لیگ برگزار شد.

وی یادآور شد: ۲۰۷ نفر به تیم ملی دعوت و در حال حاضر ۱۵۱ ورزشکار در تیم های ملی رشته های مختلف حضور دارند.

وی بیان داشت: با توجه به حضور تیم های ورزشی رشته های مختلف در لیگ برتر و دسته یک تا سه و همچنین با توجه به مقام آور بودن اکثر رشته ها، اما متاسفانه استان گلستان از حمایت صنایع محروم است و در اعزام تیم ها دارای مشکلات زیادی هستیم.

اماکن ورزشی دستگاه ها در اختیار هیئت های ورزشی قرار گیرد

وی تاکید کرد: به جرئت می توانم بگویم ورزش قهرمانی گلستان جزو ۶ استان برتر کشور است.

وی با اشاره به اینکه در استان گلستان با کمبود فضای ورزشی روبرو هستیم گفت: اکثر دستگاه ها دارای اماکن ورزشی هستند که بیشتر مواقع بلا استفاده رها شده اند.

وی خواستار در اختیار قرار دادن این اماکن به هیئت های ورزشی شد و گفت که آمادگی امضای تفاهم نامه با دستگاه های مذکور را داریم.

وی تصریح کرد: سال گذشته با مبلغی بالغ بر ۸۰۰ میلیون از قهرمانان بین المللی استان تجلیل شد.

برزمینی گفت: قانون اجازه داده است که یک درصد از اعتبارات عمرانی دستگاه ها در ورزش هزینه شود که از کل این مبلغ ۴۰ درصد برای خود کارکنان دستگاه مربوطه هزینه می شود، ۳۰ درصد در اختیار ورزش و جوانان و ۳۰ درصد هم در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد که باید شرایطی فراهم شود تا دستگاه ها مکلف به امضای تفاهم نامه در این رابطه شوند. 

برزمینی گفت: در حوزه زیر ساخت ها ۱۱۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان داریم که تلاش داریم تا پایان سال ۲۰ پروژه را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به ورزشگاه ۶ هزار نفری شهرستان گرگان گفت: با پیگیری های انجام شده پیمانکار این پروژه تعیین و ۴۰ میلیارد قرارداد بسته شده است که ۱۵ میلیارد تخصیص آن تخصیص یافته است.

انتهای پیام:

خبرنگار: نجمه جهانتیغ

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان ورزش جوانان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با حضور اعضای مجمع در سرای ورزش‌کاران در حال برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیش از آغاز مجمع با تاکید بر اینکه بعد از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و برنامه‌های مدونی که تعیین شد امروز شاهد مجمع انتخاباتی صالحی خواهیم بود تا برنامه‌های دقیقی برای رشد و پیشرفت این ورزش به کمک هیئت و کمینه‌های آن داشته باشیم، اظهار کرد: استان ظرفیت خوبی در ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی دارد. چند روز گذشته نمایشگاه خودروهای کلاسیک و موتور همچنین ضرفیت‌هایی که در پیست استان وجود دارد مبین ظرفیت بالای رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در استان است. در جایی که پتانسیل و استعداد زیاد باشد و شرایط خاصی بر آن حاکم باشد اتفاقات و موارد خاص رخ می‌دهد و مدیریت آن باید ویژه‌تر باشد. می‌طلبد که همه اعضای آن جامعه با همدلی و وحدت مسیر بالندگی، پیشرفت و توسعه طی شود. قطعاً اتحاد بین جامعه این ورزش بود در ادامه موجب رقم خوردن اتفاقاً خاص خواهد شد.

وی افزود: دیدگاه اداره کل دیدگاهی حمایتی است و در نگاه دوم بعد نظارتی دارد. قطعاً پیگیر اتفاقاتی که موجب پیشرفت این رشته در استان می‌شود، خواهیم بود. امیدواریم خروجی این مجمع و انتخاب رئیس و هیئت رئیسه راه‌را برای ورزشکاران هموار کند تا با رفع مشکلات شاهد بالندگی و شکوفایی ورزشکاران، قهرمانان، داوران و مربیان باشیم. فدراسیون بسیار تسهیل‌گر است و مدیریت شخص مازیار ناظمی در فدراسیون و نظارتی که بر هیئت‌های استانی دارد قطعاً همراه ما خواهد بود تا بتوانیم اتومبیلرانی و موتور سواری را در استان گسترش دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مدت قابل توجهی این هیئت ورزشی با سرپرست اداره می‌شد که زیبنده جایگاه این ورزش نبوده ولی همه عزیزانی که در ادوار گذشته مسئولیت داشته‌اند به نوبه خود برای خیاط و فعالیت این هیئت تلاش کرده‌اند. امیدوارم بعد از این مجمع همه یک صدا و یک دل بایستیم تا ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری استان به بالاترین افتخارات برسد.

وی تاکید کرد: برگزاری مجمع و سروسامان گرفتن هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوشایند تعداد زیادی که منافع و سودشان به خطر می‌افتد نیست.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سید مرتضی حسینی آذر خوارانی و ۱۵ رأی ماخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

کد خبر 750716

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • گلستانی‌ها در سوگ صادق آل محمد زیر باران عزادارای کردند
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند