Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور صبح پنجشنبه در جشنواره شهید رجایی مردمی بودن، انقلابی بودن، فسادستیزی و سلامت اداری را از جمله شاخصه‌های دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و مدیران اجرایی در این راستا باید گام بردارند.

وی با عنوان اینکه تمرکز مدیر انقلابی باید رفع مسائل اساسی باشد، اجتناب از فساد و تبعیض نیز باید خط قرمزی برای نیروی انقلابی باشد، گفت: برای ارزشیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی از یکسری شاخص‌هایی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در هشت شاخص، گفت: شایسته سالاری در انتصاب نیروی انسانی، اجرای و ارزشیابی دوره آموزشی مدیران و کارکنان، ارتقای سلامت اداری دستگاه‌ها، ارائه خدمت به شهروندان توانخواه، استقرار نظام توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و غیره از جمله شاخص‌ها است.

فتح الله پور دولت الکترونیک و آسیب شناسی و بهبود عملکرد را از دیگر شاخص‌های مهم ذکر کرد و گفت: میزان تحقق اهداف کمی برنامه‌های توسعه و سیاست‌ها و مأموریت‌های مهم دولت از دیگر شاخص‌های ارزشیابی اختصاصی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران تصریح کرد: در نحوه انتخاب دستگاه‌های برتر استانی، شورای راهبری توسعه مدیریت به عنوان ستاد جشنواره شهید رجایی استان فعالیت کرده است و دو دستگاهی که بالاترین امتیاز و رشد را داشته باشند، انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: انتخاب دستگاه‌های برتر در سفر رئیس جمهوری و انتخاب دستگاه برتر براساس مقتضیات استانی از جمله معیارها بوده است.

وی با اشاره به برنامه رشد اقتصادی ۷.۸ درصدی در استان خواستار تلاش دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این هدف شد و گفت: میانگین امتیازات عمومی استان ۵۴۸ از هزار نمره و در حوزه اختصاصی ۸۳۲ نمره کسب کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: ۵۸ دستگاه اجرایی در استان ارزیابی شدند و هیچ دستگاهی در سطح عالی نداشتیم، سطح خوب هفت دستگاه، متوسط ۱۷ و ضعیف نیز ۳۴ دستگاه هستند.

فتح الله پور یادآور شد: در رنکینگ اختصاصی نیز ۳۱ دستگاه استان عالی، ۱۷ دستگاه خوب، چهار دستگاه متوسط و پنج دستگاه در رده ضعیف قرار گرفتند و در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی هیچ دستگاه عالی نداشتیم، ۲۲ دستگاه خوب، متوسط ۲۱ دستگاه و ۱۵ دستگاه در رنکینگ ضعیف قرار گرفتند.

کد خبر 5578769

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره شهید رجایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی هفته دولت بوشهر اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 کرمانشاه افتتاح طرح عمرانی گرگان قزوین آمار کرونا گناوه اردبیل خراسان رضوی سانحه تصادف دستگاه ها شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • برنامه‌های مربوط به محدود کردن گرمایش زمین ضعیف است
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • گفتگوی اختصاصی با جاوید مرتمی پیشکسوت فوتبال مازندران