Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@02:30:56 GMT

هواداران العربی خواستار انتخاب جایگزین شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۰۳۲۰

هواداران العربی خواستار انتخاب جایگزین شدند

هواداران العربی بعد از شکست برابر الدحیل خواستار انتخاب بازیکنی سرشناس برای جایگزینی مهرداد محمدی شدند.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از الوطن، العربی در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر به مصاف الدحیل رفت و با سه گل شکست خورد.

این نخستین شکست العربی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به شمار می آید که البته همچنان این تیم با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی مهرداد محمدی مهاجم ایرانی العربی نتوانست تیمش را همراهی کند. محمدی مصدوم است و تلاش زیادی شد تا به این بازی برسد اما او برای بازگشت به میادین به زمان نیاز دارد و همین باعث شده است تا هواداران تیم خواستار جذب جایگزینی سرشناس و باکیفیت برای این بازیکن ایرانی شوند.

مهرداد محمدی سومین فصل حضورش در العربی را تجربه می کند. او فصل قبل را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد و باشگاه العربی مجبور شد که فرشید اسماعیلی را جایگزین او کند.

محمدی فصل جاری لیگ ستارگان قطر را بسیار خوب آغاز کرد و از در دو بازی آغازین از بهترین های تیمش بود اما به یکباره از فهرست کنار گذاشته شد و اکنون معلوم شده است که او به خاطر آسیب دیدگی قادر به همراهی تیمش نبوده است. به نظر می رسد که دوران حضور این مهاجم ایرانی در العربی به پایان رسیده است و سران باشگاه باتوجه به صدرنشینی تیم به دنبال انتخاب بازیکنی سرشناس برای جایگزینی او هستند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مهرداد محمدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مهرداد محمدی مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان