Web Analytics Made Easy - Statcounter

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا نسبت به انجام شدن توافقی بر سر احیای برجام ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه اماراتی نشنال، جان کربی هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که واشنگتن نسبت به دست یافتن به توافقی در مذاکرات وین بر سر احیای برجام (توافق هسته‌ای) «امیدوار» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کاخ سفید، دلیل این خوش‌بینی آمریکا، حذف کردن برخی پیش‌شرط‌ها برای بازگشت به توافق از سوی ایران است.

کربی بیان کرد: ما هنوز امیدواریم که بتوانیم به بازاجرای برجام دست بیابیم. ما بر این باوریم که الان نسبت به هفته‌ها و ماه‌های اخیر [به این هدف]نزدیک‌تر هستیم.

او در پاسخ به سوالی درباره اظهارات حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای روسی‌اش در مسکو درباره تضمین‌خواهی از آمریکا برای بازگشت به توافق گفت، واشنگتن به چارچوب برجام متعهد است.

این مقام کاخ سفید اظهار کرد: من نمی‌دانم او از چه تضمینی حرف می‌زند. ما از همان ابتدا با حسن نیت مذاکره کرده‌ایم.

او تصریح کرد، آمریکا در رویکردش در زمینه تلاش برای پر کردن شکافت‌های موجود در مذاکرات، به طور محتاطانه هم خوش‌بین و هم واقع‌بین است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جان کربی احیای برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف ناپولی در این فصل با وجود تعویض مربی بهبود پیدا نکرد و مدیران این باشگاه به دنبال یافتن مربی بزرگی بودند که بتواند آنها را بار دیگر به روزهای خوب فصل گذشته برگرداند.

یکی از نام‌هایی که در چند هفته اخیر بارها و بارها در کنار نام این باشگاه به گوش رسید، آنتونیو کونته بود. این مربی ایتالیایی پس از قطع همکاری با تاتنهام در بهار سال گذشته هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در این مدت مشغول استراحت بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که او بار دیگر قصد دارد به دنیای مربیگری برگردد و رسانه‌های ایتالیایی مانند خبر داده‌اند که مذاکرات از چند هفته قبل آغاز شده است و دو طرف بالاخره برای امضای قرارداد با یکدیگر به نتیجه رسیده‌اند.

گفته می‌شود که کونته قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه 6.5 میلیون یورو با ناپولی امضا کرده و قرار است پس از پایان فصل جاری بلافاصله به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود و کارش را در شهر ناپل آغاز کند تا بتواند اردوی پیش فصل خوبی برای بازیکنانش در نظر بگیرد.

یکی از شروط مهم کونته برای امضای قرارداد با ناپولی این بوده است که اورلیو دی لورنتیس به صورت مستقیم در مسائل مربوط به ترکیب و تاکتیک تیم و به صورت کلی مسائل فوتبالی دخالت نداشته باشد و رییس این باشگاه هم این شرط را پذیرفته است.

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور