Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@14:50:11 GMT

ستایش گالتیه از مثلث MMN

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۱۲۷۵

ستایش گالتیه از مثلث MMN

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی برابر تولوز به ستایش از مثلث خط حمله تیمش پرداخت.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از اکیپ،پاری سن ژرمن در حساس ترین بازی هفته پنجم لیگ فرانسه مهمان تولوز بود و توانست با ۳ گل به پیروزی دست پیدا کند. در این بازی هم مثل دیدارهای قبلی مثلث نیمار، ام باپه و لیونل مسی درخشیدند و بیشترین نقش را در پیروزی تیم خود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل نخست پاری سن ژرمن را در این بازی نیمار در دقیقه ۳۷ با پاس لیونل مسی به ثمر رساند. در دقیقه ۵۰ این بار نوبت به کیلیان ام باپه رسید تا با پاس مسی گل دوم را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و خوان برنارت در دقیقه ۹۰ گل سوم پاریسی ها را به ثمر رساند تا آنها یک پیروزی قاطعانه دیگر را به دست آورند.

گالتیه در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبل از هر  چیز به تیم تولوز به خاطر نمایش خوبی که داشت تبریک می گویم. بازی سخت و از نظر فنی سطح بالایی بود. با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. برای دقایقی از نظر بدنی افت کردیم و این باعث شد تا تولوز امیدوار به گلزنی شود  و فرصت های را هم خلق کند.

او ادامه داد: سنگربان تورس باوجود آنکه سه گل دریافت کرد اما استثنایی بود. وقتی یک تیم فرصت های زیادی را از دست می دهد این احتمال زیاد است که امتیاز از دست دهد اما خوشبختانه ما دراین بازی سه امتیاز را به دست آوردیم.

سرمربی پاری سن ژرمن به ستایش از مثلث خط حمله تیمش پرداخت و گفت: در  این بازی نیمار و ام باپه گلزنی کردند و مسی هم دو پاس گل داد. آنها یک نمایش خوب دیگر داشتند. ما هفته قبل دو امتیاز برابر موناکو از دست دادیم و به این سه امتیاز نیاز داشتیم.

پاری سن ژرمن با پیروزی که در این بازی به دست آورد با ۱۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند البته در جدول رده بندی دو تیم لانس و مارسی هم ۱۳ امتیازی هستند و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به پاری سن ژرمن در رده های دوم و سوم هستند که این باعث شده است تا لیگ فرانسه در فصل جاری جذاب باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: گالتیه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گالتیه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال