Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های مشاغل خانگی در استان خبر داد و گفت: برای حمایت از بخش تعاون استان ۵ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربوشهر، از آغاز فعالیت 53 شرکت تعاونی پرورش میگو در استان خبر داد و اظهار داشت: با توسعه شرکت‌های تعاونی‌ها در حوزه صنایع پایین دستی نفت، گاز، پتروشیمی، آبزیپروری از جمله پرورش میگو، استان بوشهر به قطب تعاونی در کشور تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فعالیت سایت پرورش میگو در قالب شرکت تعاونی در نقاط ساحلی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح‌های پرورش میگو در استان بوشهر در دولت سیزدهم توسعه یافته است که ایجاد تعاونی در این بخش از اولویت‌های استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از تخصیص 100 میلیارد تسهیلات برای پرداخت به طرح‌های مشاغل خانگی خبر داد و افزود: علاوه بر این 2 هزار میلیارد تومان برای توسعه بخش تعاون و از محل تبصره 16 و 18 قانون بودجه 5 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تعاونی‌ها می‌توانند از این اعتبارات بهره‌مند شوند.

کشاورزی حمایت از بخش تعاون را یکی از برنامه‌های مهم امسال دانست و خاطر نشان کرد: تأمین مکان تعاونی‌ها یکی از برنامه‌ها است که در این راستا 230 واحد تجاری بخش خصوصی برای واگذاری به تعاونی‌های استان بوشهر آماده شده است.

امام جمعه بوشهر: تعاونی‌ در حوزه تولیدی و اقتصادی برای رفع مشکلات اشتغال ایجاد شودصیادان استان بوشهر 960 تن میگو در خلیج‌ فارس صید کردند635.5 میلیارد ریال برای طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر پرداخت شد

وی حمایت مالی از زیست‌بوم کارآفرین و پرداخت به موقع تسهیلات و منابع مالی طرح‌های اشتغال‌زایی را از مولفه‌های مهم دولت سیزدهم در راستای کاهش نرخ بیکاری دانست و گفت: اجرا این راهبرد در سال گذشته سبب ایجاد شغل برای 19 هزار و 200 نفر در این استان شد و هدف‌گذاری امسال ایجاد 30 هزار فرصت شغلی در بخش‌های گوناگون است.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان استان بوشهر پرورش میگو تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان گفت: با احداث ۳۴ باب مخزن از ابتدای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان، ۴۹۵۰ مترمکعب ظرفیت برای ذخیره سازی آب در این مخازن ایجاد شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد فرهاد، مدیرعامل شرکت آبفای کردستان با بیان این مطلب، اظهار داشت:در قالب طرح جهاد آبرسانی، تاکنون 250 کیلومتر خط انتقال آب، 111 کیلومتر شبکه توزیع آب، 20 باب ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیز 8 حلقه چاه و بهسازی 4 دهنه چشمه در روستاهای مشمول این طرح اجرا شده است.

وی افزود: با احداث 34 باب مخزن از ابتدای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان، 4950 مترمکعب ظرفیت برای ذخیره سازی آب در این مخازن ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان خاطرنشان کرد: طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان به منظور محرومیت زدایی و رفع تنش آبی روستاهای استان با اعتبار 528 میلیارد تومان و برای 169 روستا از ابتدای سال 1401 آغاز شده و در حال حاضر 48.6 درصد پیشرفت دارد.

فرهاد تصریح کرد: این طرح 67 هزار نفر از جمعیت روستایی استان را زیر پوشش قرار خواهد داد و با اتمام آن شاخص بهره مندی جمعیت روستایی از آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار از 80 درصد به 86 درصد ارتقاء خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: پس از اتمام طرح فعلی جهاد آبرسانی، قرارداد دوم نیز برای 120 روستای دیگر استان با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال و در صورت تأمین اعتبار آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند