Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: همگام با سیاست‌های دولت سیزدهم آماده ارتقاء کیفی پروژه‌های ملی و استانی هستیم.

مجید کیانپور اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با توجه به توان نیروهای نخبه و تجهیزات منحصربه‌فرد بومی در کشور آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی و آزمایشگاهی همگام با سیاست‌های دولت سیزدهم در ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این شرکت ۶۷ ساله قدمت دارد و با توجه به ظرفیتی که در این آزمایشگاه ایجاد شده است هم‌اکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد محلی مستقر و غیرمستقر در سراسر کشور داریم و این آمادگی را داریم در هرکجای کشور ظرف دو ساعت آزمایشگاه فنی و تخصصی خود را در آنجا مستقر و نسبت به انجام کارهای مطالعاتی، مشاوره‌ای و آزمایشگاهی اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خاطرنشان کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک همگام با شعار سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، اهداف و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی، خدمات دانش‌بنیان و منحصربه‌فرد خود را در راستای ساخت با کیفیت و با دوام توأم با کاهش هزینه‌های احداث و نگهداری در دولت سیزدهم به پروژه‌های عمرانی سراسر کشور ارائه کرده است.

کیانپور با اشاره به کنترل کیفی پروژه‌ها با تجهیزات منحصربه‌فرد و دانش روز دنیا، افزود: هم‌اکنون در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هیچ کار غیرممکنی نیست که در کشور نتوان انجام داد و ما با ‌اتکا به دانش جوانان و نخبگان دانشگاهی ‌که در این آزمایشگاه‌ مشغول به فعالیت هستند خدمات منحصربه‌فرد خود را به پروژه‌های ملی و استانی در سراسر کشور ارائه می‌کنیم.

وی اضافه کرد: طی یک سال فعالیت دولت سیزدهم شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک حدود ۳ میلیون مورد آزمایش فنی تخصصی و آزمایشگاهی برای کنترل و ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور انجام داده است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بیان کرد: آزمایشگاه فنی و مکانیک در حال حاضر توانایی انجام ‌بیش از ۶۰۰ نوع آزمایش‌ متنوع را دارد که فراتر از نیاز کشور است و امیدواریم با تلاش گسترده ‌بتوانیم همپای دانش روز دنیا اقدامات مؤثری را در حوزه ژئوتکنیک و کنترل کیفیت انجام دهیم.

کیانپور با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی یک سال گذشته در دولت سیزدهم، ادامه داد: ثبت رکورد انجام بیش از ۶۰ هزار متر انواع حفاری و عملیات ژئوتکنیک، انجام مطالعات مکانیک خاک، ژئو الکتریک و کنترل کیفیت حین اجرای عملیات احداث بخشی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن، انجام بیش از ۳ میلیون مورد آزمایش و مطالعه فنی، تخصصی و مهندسی، پایش و ارزیابی سطح روسازی راه‌ها با دستگاه اسکنر سطح جاده‌ای (LCMS) و دانش بومی در اختیار، طراحی و توسعه نرم‌افزارهای کاربردی مدیریت نگهداری زیرساخت‌های حمل‌ونقل، تدوین و ترجمه ۱۳ عنوان استاندارد فنی و مهندسی مورد نیاز صنعت عمرانی کشور، ارزیابی و تعیین شاخص بین‌المللی ناهمواری روسازی راه‌ها (IRI) در پروژه‌های تحویل موقت و انجام مطالعات ژئوتکنیک دریایی در استان‌های ساحلی کشور در راستای افزایش ظرفیت بنادر کشور از جمله مهمترین اقدامات شرکت بوده است.

وی با بیان اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت پیشرو در زمینه تدوین استانداردهای فنی و مهندسی در کشور است و توانسته دوره‌های آموزشی کاربردی مورد نیاز را در همکاری با دستگاه‌های اجرایی برگزار کند تصریح کرد: دفتر پژوهش و تحقیقات علمی این شرکت موفق شد طی یک سال گذشته بیش از ۱۲۰ هزار نفر - ساعت دوره آموزشی و وبینارهای فنی و مهندسی مورد نیاز را در راستای توانمندسازی و ارتقاء دانش فنی مورد نیاز مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی کشور را به‌صورت آنلاین و حضوری برگزار کند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک همچنین افزود: این شرکت موفق شده است ضمن توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک، با طراحی و بروز رسانی بیش از ۴۰ سامانه در حوزه‌های ارائه خدمات فنی و مهندسی، مشتریان، مالی، اداری و ...، نسبت به تسریع و تسهیل در ارائه خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان و کارفرمایان مبادرت کند.

کیانپور خاطرنشان کرد: این شرکت موفق شده است با فعالیت مؤثر در حوزه‌های مختلف ارائه خدمات مشاوره‌ای، مطالعه، ژئوتکنیک، بهینه‌سازی با هدف ارتقاء کیفیت، افزایش طول عمر مفید و کاهش هزینه‌ها بازوی توانمند دولت در تمامی وزارتخانه‌ها و متولیان امر احداث و نظارت بوده و طی یکسال گذشته نقش‌آفرینی ویژه و تأثیرگذاری در پروژه‌های عمرانی دولت سیزدهم داشته و در جهت تحقق ایران قوی قدم برداشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دولت سیزدهم وزارت راه و شهرسازي دانش بنیان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ارتقاء کیفی پروژه پروژه های عمرانی سیاست های دولت فنی و مهندسی ارائه خدمات دولت سیزدهم منحصربه فرد سراسر کشور مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است

استاندار گیلان گفت: هدف دولت سیزدهم نیز کاهش بار ترافیکی در این شهر است به همین منظور از سال گذشته اقدامات عمرانی در قالب طرح میثاق درشهر رشت آغاز شده است.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی استاندار گیلان در جریان بازدید از چهار پروژه تقاطع غیر همسطح در دست احداث رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند احداث تقاطع غیر همسطح با سرعت بسیار خوبی پیش می‌رود، اظهار کرد: با بررسی‌های به عمل آمده خوشبختانه احداث تقاطع غیر همسطح رشت طبق برنامه زمان‌بندی شده در حال پیشرفت بوده و‌ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.


وی یکی از درخواست‌های مردم در کلانشهر شهر را رفع موانع ترافیکی در تقاطع‌ها دانست و گفت: یکی از معضلات مهم شهر رشت مسئله ترافیک بود  و هدف دولت سیزدهم نیز کاهش بار ترافیکی در این شهر است به همین منظور از سال گذشته اقدامات عمرانی در قالب طرح میثاق درشهر رشت آغاز شده است که به کاهش بار ترافیکی در سطح شهر رشت کمک می‌کند

استاندار گیلان با بیان اینکه احداث تقاطع‌ها به صورت غیر همسطح در پنج نقطه شهر رشت در حال انجام است، تصریح کرد: این پنج تقاطع غیر همسطح در میدان امام حسین (ع)، نیروی دریایی، شهید باهنر، آیت الله رودباری و محله حمیدیان در انجام است و پیمانکاران با قدرت در حال انجام وظایف محوله به خود هستند و امیدواریم چهار تقاطع را تا پایان سال آماده بهره‌برداری کنیم.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات مشکلات زیست محیطی و فاضلاب شهر رشت افزود: برخی از اقدامات از سال ۱۴۰۰ در شهر رشت و در حوزه پسماند، فاضلاب و آب‌های زیرزمینی انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است