Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:28:40 GMT

۱۵طرح عمران شهری شهرداری چابهار افتتاح و کلنگ‌زنی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۴۹۸۲

۱۵طرح عمران شهری شهرداری چابهار افتتاح و کلنگ‌زنی شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار ایرنا استاندار سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها اظهارداشت: باید تمام شهرداری‌های استان به سمت خودکفایی و اجرای طرح‌های درآمدزا حرکت کنند.

حسین مدرس خیابانی افزود: مسوولان بویژه شهرداران برای جذب سرمایه گذاران دفتر و اتاق ویژه دایر کنند و از هیچ کوششی دریغ نکنند چون با حضور سرمایه‌گذار می‌توان بسیاری از طرح‌ها را اجرایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وقتی می‌بینیم شهرداری چابهار به سمت درآمدزایی و جذب سرمایه گذار حرکت کرده و طرحی نظیر اجرای پارکینگ در قلب شهر اجرا و ماهانه ده‌ها میلیون تومان درآمد کسب می‌کند، خوشحال می‌شویم و امیدواریم سایر مسوولان به این سمت حرکت کنند.

شهردار چابهار نیز در حاشیه افتتاح طرح‌ها به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: آسفالت زمین بازی سوله ماهی با متراژ یک‌هزار و ۸۲۰ متر مربع و با اعتبار ۸۱۹ میلیون تومان، آسفالت معابر شهرک بهار به متراژ هشت هزار مترمربع با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال، دیوار سنگی پارک بهاران به متراژ ۱۴۰ متر طول  با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، آسفالت خیابان ۲۴ متری نیلوفر به متراژ پنج هزار و ۶۰۰ مترمربع و اعتبار  ۲۵ میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال،آسفالت بلوار قدس با حجم سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و هزینه انجام شده ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از جمله طرح‌های افتتاح شده امروز این شهرستان بود.

محمدیونس حقانی به روکش آسفالت خیابان بعثت با حجم ۲ هزار مترمربع با اعتبار ۹ میلیارد ریال، اجرای پنج چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و آسفالت کوچه سپاه به طول یک‌هزار مترمربع و با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: جدولگذاری معابر سطح شهر با متراژ ۶ هزار و ۳۳۱ مترمربع و اعتبار هزینه شده ۳۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌ها افتتاح شده امروز چابهار است.

وی تصریح کرد: همچنین روکش آسفالت ورودی شهر با حجم ۱۰ هزار مترمربع با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، آسفالت معابر شهرک کارگاهی با متراژ ۱۱ هزار مترمربع با اعتبار ۴۹ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال و  پیاده روسازی بلوار شهید ریگی با متراژ  ۲ هزار مترمربع  با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

شهردار چابهار ادامه داد: احداث جایگاه CNG به متراژ یک‌هزار و ۱۱۰ مترمربع با اعتبار پیش‌بینی هفت میلیارد تومان، اجرای خط انتقال پساب متراژ بطول۴.۵ کیلومتر با اعتبار چهار میلیارد تومان و اجرای لاینینک مسیل خیابان دریا به متراژ یک کیلومتر با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان هفته دولت چابهار استاندار سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان هفته دولت چابهار سیستان و بلوچستان هفته دولت چابهار استاندار سیستان و بلوچستان هزار مترمربع با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال میلیارد ریال طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در شهر یاسوج، امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

«محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم تحقیقات فناوری در مراسم افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است. این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم گفت: دانشگاه یاسوج بدلیل مشکلات قبلی از بحث سردر غافل مانده بود و سعی کردیم در همین راستا محوطه سازی در شأن داشته باشیم. با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ زنی خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی