Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: ۲۱۹ خانوار روستایی بخش بلده شهرستان نور با راه اندازی اینترنت ۴G چهار روستای میناک، پیل، یوش و ایوا به شبکه ملی اطلاعات با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال متصل شدند. ‎

او افزود: این طرح در هفته دولت و در پی دستور استاندار مازندران و پیگیری‌های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و تصویب آن توسط مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعزی از راه اندازی ۳ سایت جدید دیگر در روستا‌های کام، یاسل و نیکنام ده این بخش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بزودی جزئیات و زمان راه اندازی این سایت‌ها اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه ملی اطلاعات مخابرات مازندران هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی درباره توسعه صنعت فضایی در کشور نوشت: «توسعه کاربرد‌های صنعت فضایی جز محور‌های مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

 در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا