Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:32:40 GMT

بهمن عسگری دومین فینالیست ایران در کاراته وان باکو

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۱۱۷۸۷

بهمن عسگری دومین فینالیست ایران در کاراته وان باکو

نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ایران با کسب ۴ پیروزی، راهی دیدار نهایی رقابت‌های کاراته وان باکو شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای روز نخست کاراته وان باکو ۲۰۲۲، بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- ایران با چهار پیروزی راهی فینال شد و روز یکشنبه برای کسب مدال طلا مقابل نورکانات آژیکانو از قزاقستان به روی تاتامی می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عسگری در مرحله گروهی در اولین مبارزه برابر کارلوس بارگادوس از اسپانیا با نتیجه ۸ بر صفر مقتدرانه به پیروزی رسید و در دومین مبارزه نیز با نتیجه ۴ بر ۲ بیباریس ژانگبر از قزاقستان را شکست داد تا راهی مرحله حذفی شود.

نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ایران در مرحله حذفی با نتیجه یک صفر آندری زاپلیتنی از اوکراین را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی سپس برابر تایگو دوارته از پرتغال با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید و راهی فینال شد.

پیش از این سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم بانوان نیز راهی فینال این مسابقات شده بود.

همچنین طراوت خاکسار نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان با دو پیروزی، یک مساوی و یک شکست راهی دیدار رده بندی لیگ برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲ شد و برای کسب مدال برنز مقابل توبا یاکان از ترکیه به میدان می‌رود.

خاکسار در اولین دیدار خود در مرحله گروهی ایوانا کامنوا از بلغارستان را ۵ بر صفر شکست داد اما در دومین دیدار مقابل ورونیکا بوروسکان از اوکراین به تساوی صفر بر صفر رسید. وی در سومین دیدار گروهی نیز ویولت لالو از ایتالیا را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد و راهی مرحله حذفی شد.

نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان ایران در این مرحله مقابل آنجلیکا ارولوجا از اوکراین هانسوکو شد و با این شکست به دیدار رده بندی رفت.

همچنین امیر مهدی زاده در وزن ۶۷- کیلوگرم که به صورت شخصی عازم این مسابقات شده بود، در دور نخست مقابل رافیز حسن اف از آذربایجان یک بر صفر شکست خورد. وی سپس به علی الساوی از مصر ۳ بر یک شکست خورد تا با دو باخت از دور مسابقات حذف شود.

اما در بخش کاتا نیز فاطمه صادقی به دلیل عدم رعایت رنگ لباس و حاضر نشدن در تایم یک دقیقه در تاتامی مسابقه اول خود بازنده اعلام شد. وی سپس در رقابت های دوم و سوم نیز برابر حریفانی از ایتالیا و ژاپن برای مسابقه حاضر نشد و با سه شکست از دور رقابت ها کنار رفت.

چهارمین دوره مسابقات لیگ‌ جهانی کاراته وان (پرمیر) در سال ۲۰۲۲ به میزبانی باکو آذربایجان از ۱۱ تا ۱۳ شهریور برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاراته وان باکو بهمن عسگری کاراته وان باکو نماینده وزن بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز نوزدهمین حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را مقابل استقلال ملاثانی برگزار خواهد کرد.

سپاهان در این مرحله 18 بار بازی کرده است و 13 پیروزی و پنج شکست تجربه کرده است و آمار خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی دارد و در بازی فردا مقابل استقلال ملاثانی هم کار سختی نخواهد داشت مگر اینکه شگفتی در این جام خلق شود.

آخرین باری که سپاهان در این مرحله حضور داشت مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در 30 دقیقه وقت اضافه مقابل این تیم شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت و یکی از تلخ‌ترین شکست های این تیم در جام حذفی بود.

امروز سپاهان مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی که شرایط عجیبی دارد به میدان خواهد رفت، این تیم در آخرین بازی مقابل فجرسپاسی حاضر نشد و به دلیل اینکه ورزشگاه برای برگزاری مسابقه در اختیار آنها قرار داده نشد بدون بازی به بازی با سپاهان رسید.

البته ملاثانی در بازی قبل صنعت نفت را در آبادان حذف کرده است و می‌تواند حریف سرسختی برای سپاهان باشد، آنها قبلا هم در جام حذفی پیش روی خوبی داشته اند.

دیگر خبرها

  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی