Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن نیک ورز گفت:در پی گزارش مشاهده خودرو مشکوک در مجاورت بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، ماموران کلانتری ۱۱شهر سیرجان سحرگاه روز پنجشنبه ۱۰شهریورماه به محل عزیمت می‌نمایند.

وی ادامه داد:پس از بازرسی خودرو متوجه جسد بی جان یک جوان تقریبا ۳۰ ساله در پشت فرمان می‌شوند. وی بیان کرد:تحقیقات اولیه بیانگر این مطلب است که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن متوفی دیده نشد، اما جهت مشخص شدن موضوع جسد متوفی جهت آزمایش‌های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان سیرجان اضافه کرد:آخرین تماس متوفی ساعت ۲۳روز چهارشنبه ۹ شهریور ماه با مادرش بوده است و جنازه وی چندساعت بعد در خودروی شخصیش پیداشده است.

این مقام قضایی بر حفظ حرمت انسان‌ها تاکید کرد و گفت:متاسفانه در فضای مجازی افرادی دانسته ویا از روی ناآگاهی حقوق شهروندی افراد را نقض می‌نماییند و با اظهار نظر‌های غیراخلاقی موجب رنجش خانواده‌ها می‌شوند که در این رابطه نیز با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

وی درپایان اعلام کرد:گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی از طریق روابط عمومی دادگستری کرمان به اطلاع رسانده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری کرمان فضای مجازی مرگ مشکوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم