Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش برای تعیین تکلیف معلمان طرح مهرآفرین و پیمانی خبر داد.
محمد وحیدی با بیان اینکه این سوال بیش از ۶۰ امضا دارد، گفت: این سوال تقدیم هیئت رئیسه شده و در حال حاضر جهت بررسی به کمسیون آموزش و تحقیقات به عنوان کمسیون تخصصی ارجاع شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: در اسرع وقت وزیر برای توضیح درباره تعیین تکلیف وضعیت معلمان مهرآفرین و پیمانی به کمیسیون آموزش فراخوانده می‌شود تا پیرامون محورهای سوال توضیحاتی به اعضای کمسیون ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




بیشتر بخوانید : حقوق کدام معلمان افزایش می‌یابد؟ طرح رتبه بندی معلمان بار دیگر گره خورد؟

وحیدی با بیان اینکه بنده اخیرا از دبیر و رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات خواستم که این سوال در اولویت رسیدگی در این کمسیون قرار گیرد و وزیر در کمسیون حضور یابد، اظهار کرد: بهتر است وزیر سریعا سازوکاری را فراهم کند که همه معلمان طرح مهرآفرین و پیمانی مشمول پرداخت حق رتبه‌بندی معلمان شوند.

عضو کمسیون آموزش تاکید کرد: همچنین لازم است که این معلمان، علی‌الحسابی که اخیرا از سوی وزارت آموزش و پرورش به حساب آنها شامل رتبه‌بندی واریز شد، نیز دریافت کنند و پس از آن مراحل قانونی ظرف مدت یک الی ۲ هفته انجام شود.

۲۱۲۲۰

کد خبر 1669474

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم دولت سیزدهم رتبه بندی معلمان آموزش و تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی برای هفته معلم در نظر گرفته شده است که با شعار «همه ما مدیون توییم» اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته در سال‌جاری ۵۰ برنامه در هفته معلم اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: تجلیل از مقام معلمان نمونه با حضور رؤسای قدیم آموزش و پرورش، تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال گذشته، برگزاری یادواره شهدای معلم، دیدار با معلمان تاریخ‌ساز استان، تجلیل از معلمان نمونه استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به دیدار معلمان کشور با رهبر معظم انقلاب در روز دوازدهم اردیبهشت ادامه داد: ۴۰ نفر از معلمان برتر استان در قالب این برنامه در دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب حضور خواهند داشت.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری پویش سپاس معلم در استان زنجان گفت: در این پویش دل‌نوشته و خاطرات دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد جمع‌آوری و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت معلمان خیر در استان گفت: معلمان خیر در استان با اختصاص بخشی از حقوق خود از دانش‌آموزان نیازمند حمایت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در شبکه شاد گفت: مسابقه کتاب‌خوانی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان و فراخوان خاطرات فرهنگیان در دو سال اخیر برای این هفته پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748636

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب