Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت نفت یمن، ائتلاف عربستان و سازمان ملل را مسئول وضعیت وخیم انسانی و اقتصادی یمن به دلیل توقیف کشتی‌های حامل سوخت دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المسیره، شرکت نفت یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: ائتلاف متجاوز عربستان و آمریکا همچنان به توقیف کشتی‌های حامل سوخت ادامه می‌دهد. طی دوره آتش بس (آوریل-سپتامبر) تنها ۳۳ کشتی حامل سوخت از ۵۴ کشتی وارد بنادر الحدیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جریمه توقیف و تأخیر در ورود نفتکش‌ها به بنادر الحدیده طی دوره آتش بس به ۱۱ میلیون دلار رسیده است.

شرکت نفت یمن اعلام کرد: هیئت سازمان ملل نیز در محاصره یمن نقش دارد به این دلیل که به نفتکش‌هایی که مجوز آن‌ها صادر شده دستور می‌دهد که منتظر مجوز ائتلاف عربی باشند. همدستی سازمان ملل با ائتلاف متجاوز عربی نقش خطرناکی در وخامت نقض‌های آشکار توافق آتش‌بس دارد. درحال حاضر ۹ نفتکش توسط ائتلاف سعودی توقیف شده‌اند که همگی مجوز سازمان ملل را دارند.

شرکت نفت یمن ائتلاف متجاوز عربستان و سازمان ملل را مسئول تمام نتایج و پیامدهای انسانی و اقتصادی مستقیم یا غیر مستقیم ادامه محاصره نفتکش‌ها و وخامت اوضاع به ویژه خدمات‌رسانی عمومی دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت نفت یمن سازمان ملل شرکت نفت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند