Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@07:04:52 GMT

صدور مجور موردي براي ترخيص خودرو‌هاي تيبا

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۲۶۸۷۳

خبرگزاری آریا-سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: با توجه به توقف خط تولید تیبا و تیبا 2، مجوز موردی با پیوست فنی برای این خودرو‌ها صادر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای مصطفی آجرلو سخنگوی سازمان ملی استاندارد با انتشار مطلبی در فضای مجازی با تاکید بر استاندارد خودرو نوشت: خط تولید تیبا و تیبا 2 همچنان متوقف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بنابراین صرفاً برای انجام تعهدات قبلی با رفع عیوب و انجام شروط تعیین شده برای ثبت نام کنندگان تا پایان تعهدات قبلی مجوز موردی با پیوست فنی برای این خودرو‌ها صادر می‌شود.
گفتنی است؛ برابر ابلاغیه پنجم خردادماه 1401 دو خودروی سمند، تیبا و تیبا 2 از لیست تأیید استاندارد حذف شدند و به همین علت، شماره گذاری آن‌ها متوقف شد.
 آقای سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت هم با اعلام این خبر درباره توقف خط تولید این خودرو‌ها گفته بود: کیفیت یکی از پنج هدفی است که ما در همه محصولات باید به آن توجه کنیم و طبیعتاً این موضوع به واسطه کارکرد و ایمنی در خودرو از اهمیت بیشتری برخوردار است.
آقای مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد برای خودرو‌های خارج شده از خط تولید که به مشتریان پیش فروش شده بود، تصمیماتی در جهت رضایت مشتریان ارائه کرده که براساس آن ضمن توافق با وزارت صمت، خودروساز‌ها با پیوست فنی و نظارت وزارت صمت و سازمان ملی استاندارد به تعهداتشان عمل کنند تا جای نگرانی برای دارندگان خودرو‌های خارج از خط تولید نباشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صدور مجور سازمان ملی استاندارد خط تولید خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل با اعلان خبر توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ضمن تاکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا بیان نمود در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.
محمد نژاد ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است.
وی اظهار کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنابر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.
محمد نژاد ضمن تاکید برلزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد گفت: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد