Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@17:16:18 GMT

ITC دیاباته صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۲۷۹۶۸

باشگاه پرسپولیس با تلاش بخش بین‌الملل باشگاه و همکاری فدراسیون قطر ITC شیخ دیاباته را به سرعت دریافت کرد. ناطقان: این باشگاه با توجه به امضای قرارداد با شیخ دیاباته و هم‌چنین انجام بررسی‌های پزشکی، ITC این بازیکن را بامداد امروز از طریق سیستم TMS به عنوان یکی از سهمیه‌های بازیکن آزاد درخواست کرد.

پس از مشخص شدن نتیجه تست‌های پزشکی، بامداد امروز امور مربوط به درخواست و بارگذاری مدارک انجام و این درخواست با همکاری فدراسیون فوتبال قطر به سرعت وارد مراحل بعدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب کم‌تر از ۱۲ ساعت ITC این بازیکن صادر شد.

با دریافت این مجوز مدارک این بازیکن برای هیات فوتبال تهران و سازمان لیگ فوتبال ارسال می‌شود تا برای صدور کارت بازی داخلی وی اقدام شود. منبع: ایسنا برچسب ها: ای تی سی ، دیاباته ، صادر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ای تی سی دیاباته صادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟

شب گذشته پس از پایان بازی و در میانه شادی بازیکنان و تماشاگران تیم استقلال، اتفاق عجیبی در ورزشگاه آزادی افتاد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از بازی استقلال و ذوب‌آهن که با برتری ۲ بر یک شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید، امید حامدی‌فر، هافبک استقلال به سمت مهرداد رضایی، بازیکن تیم حریف که در بازی رفت دو تیم نیز با او دچار درگیری لفظی شده بود، یورش برد.

امید حامدی فر پس از بازی درخصوص درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن در پایان مسابقه، گفت: فوتبال این اتفاقات را دارد. همه شاهد بودید که در بازی رفت چه توهینی به من شد. این چیزها در فوتبال طبیعی است. تیمی که برده واکنشی به این چیزها نشان نمی‌دهد و حتماً من چیزی شنیده‌ام که این کار را کردم. موضوع خاصی نیست. هر چیزی هم هست در مستطیل سبز است و من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

از آن سو ، رضایی درزمان خروج از میکسدزون ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: حامدی‌فر کیست؟ به وقتش جوابش را می‌دهم. خیلی باید حواسش باشد!

و امروز هم اعلام شد که کمیته انضباطی، امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی، ۲ بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به‌دلیل درگیری پس از دیدار دیشب، جهت ادای پاره‌ای از توضیحات به این کمیته احضار کرده است.

چنین درگیری‌هایی در فوتبال اروپا و دنیا، محرومیت شدید و جریمه درپی خواهد داشت و حامدی‌فر که این فصل با مصدوم کردن چشم یامگا ضربه بزرگی به تیم زد، حالا در آستانه بازی با فولاد که چند بازیکن نکونام چهاراخطاره شده اند، ریسک بزرگی را مرتکب شد.

دیگر خبرها

  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران