Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فرهنگی و روابط‌ عمومی شهرداری منظریه گفت: اولویت و هدف شهرداری و اداره ورزش‌وجوانان منظریه از دراختیارگرفتن مجموعه‌های ورزشی، پیشرفت ورزش‌های همگانی و قهرمانی به‌همراه استعدادپروری جوانان است.

حمیدرضا کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با واگذاری سالن ۲۲ بهمن و دو زمین چمن مصنوعی منظریه در قالب ماده ۲۷ به شهرداری منظریه اظهار کرد: برنامه واگذاری یک چمن مصنوعی در بلوار شهرداری جنب شهرداری شهرضا منظریه و دیگری در محله مسکن‌مهر منظریه به‌همراه سالن ۲۲ بهمن در بلوار شهرداری جنب شهدای گمنام با حضور شهردار، اعضای شورای ورزشی و اعضای شورای‌شهر منظریه به‌همراه سرپرست اداره ورزش‌وجوانان، نهم شهریورماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار بر این شد در عرض یک‌هفته زیرساخت‌ها، واگذاری‌ها و طرح‌های نقشه‌ها به‌همراه مراحل اداری سریعاً انجام بپذیرد تا مراحل اداری زودتر از موعد مقرر انجام شود.

مسئول فرهنگی و روابط‌عمومی شهرداری منظریه تصریح کرد: اولویت و هدف شورا، شهردار و اداره ورزش‌وجوانان بر این است این مجموعه‌ها در ورزش‌های همگانی و قهرمانی برای جوانان شهر استفاده شود و دغدغه ما برای شهر است.

کوهی ادامه داد: نیاز جوانان با توجه به استعدادهایی که وجود دارد این موضوع را ایجاد می‌کند، در ورزش‌های رزمی، همگانی و خصوصاً فوتبال استعدادهای خوبی در منظریه هستند و عناوین خوبی در کشور نیز کسب کرده‌اند. بنابراین براساس استعداد و نیازمندی‌ها این اتفاق درحال رخ‌دادن است تا زمینه زیرساخت‌ها برای جوانان مهیا شود.

وی با اشاره به شرایطی که قرار است برای برگزاری مسابقات در این مجموعه‌ها ایجاد شود خاطرنشان کرد: گفتنی است سالن ۲۲ بهمن در گذشته میزبان مسابقات اداری شهرستان بوده است؛ سالن چمن را نیز طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهیم در آینده‌ای نزدیک برای میزبانی مسابقات عمومی و تخصصی را به مناسبت‌های ملی آماده خواهیم کرد.

مسئول فرهنگی و روابط‌عمومی شهرداری منظریه در پایان با خبر از افتتاح یک خانه ورزش گفت: افتتاحیه خانه ورزش را در منظریه و با همکاری اداره ورزش‌وجوانان و شهرداری و شورای اسلامی شهر خواهیم داشت و حتی یک‌سری مسابقات همگانی مانند دوچرخه‌سواری و دوومیدانی به‌مناسبت هفته اداره ورزش‌وجوانان در منظریه برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 602808

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون ورزش همگانی ورزش همگانی اصفهان ترويج ورزش همگاني توسعه ورزش قهرمانی ورزش قهرمانی و حرفه ای شهرداری واگذاری زمین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اداره ورزش وجوانان شهرداری منظریه مجموعه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری همایش‌های سراسری همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به برنامه‌های این فدراسیون به مناسبت دهه مبارک کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار داشت: فدراسیون ورزش‌های همگانی در نظر دارد با همکاری معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در دهه کرامت مقارن با میلاد مبارک حضرت فاطمه معصومه(س) همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را با مشارکت هیئت‌های ورزش‌های همگانی استان‌ها در سراسر کشور برگزار کند.

 وی افزود: نقش کانونی در برگزاری این همایش بر عهده خانواده‌ها به ویژه دختران گذاشته شده که با مشارکت در فعالیت بدنی و استمرار در آن، فقر حرکتی بانوان و دختران را به حداقل برسانند و پیش بینی می‌شود مشارکت دختران ایران در همایش‌های پیش‌رو میلیونی باشد. این همایش‌های پیاده‌روی با شعارهای《دختر قوی، زن قوی و ایران قوی》در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 خلیلی خاطرنشان کرد: همایش‌های پیاده‌روی به مناسبت دهه کرامت از روز ۲۱ اردیبهشت ماه از شهر مقدس قم آغاز خواهد شد و در ادامه در سراسر مراکز استانی و شهرستان‌های تابعه تا ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت. همچنین قرار است این همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی از ۹ استان با پخش زنده تلویزیونی همراه باشد که این میزان پوشش تصویری از همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در یک روز از شبکه‌های تلویزیونی سراسری و استانی سیما در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در پایان اظهار کرد: به منظور آشنایی مردم با دیگر ورزش‌های همگانی ایستگاه‌های ورزشی متنوعی در طی مسیر در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌ها با کلیات ورزشهای همگانی آشنا و به صورت عملی تجربه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد