Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در بررسی علل بروز فاجعه تورمی در دولت روحانی، گفت: در دولت روحانی شاهد افزایش حجم نقدینگی و افزایش هزینه‌های جاری دولت بودیم به طوری که حجم نقدینگی از ابتدای پیروزی انقلاب تا ابتدای کار دولت روحانی ۴۶۰ هزار میلیارد تومان بود و در پایان کار دولت دوازدهم این مقدار به ۴ هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدهی‌های سنگین دولت دوازدهم، گفت: یک نمونه از این بدهی‌ها، بدهی ۳۳۰ هزار میلیارد تومانی دولت به بانک‌ها و از جمله بانک مرکزی بود.دولت روحانی نه تنها یک سرزمین سوخته را تحویل دولت سیزدهم داد بلکه این زمین را مین‌گذاری کرده بود تا دولت جدید نتواند کارهای خود را به پیش ببرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای دولت قبل تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی(ارز ترجیحی) برای تامین کالاهای اساسی بود که مابه التفاوت قیمت این ارز با ارز آزاد از جیب مردم به عده‌ای رانت‌خوار پرداخت می‌شد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس یادآور شد: دولت روحانی با تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به تامین کالاهای اساسی،هزار و ۲۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه ارزی از جیب مردم به رانتخواران پرداخت کرد، اما دولت سیزدهم این یارانه را سر سفره مردم آورد.

علیزاده اظهار کرد: در پایان کار دولت دوازدهم تورم در کشور به حدود ۷۰ درصد رسیده بود و اعضای کابینه دولت قبل که در ابتدای کار دولت جدید با رئیس جمهور کار می‌کردند به آیت‌الله رئیسی گفته بودند که چگونه می‌خواهد با این خزانه خالی حقوق مردادماه در سال گذشته را پرداخت کند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی آیت‌الله رئیسی ارز ترجیحی علی اکبر علیزاده دولت دوازدهم بانک مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آیت الله رئیسی ارز ترجیحی علی اکبر علیزاده دولت دوازدهم بانک مرکزی مجلس شورای اسلامی آیت الله رئیسی ارز ترجیحی علی اکبر علیزاده دولت دوازدهم بانک مرکزی هزار میلیارد دولت دوازدهم دولت روحانی کار دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم