Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@02:30:07 GMT

۱۶ بانک دیگر مکلف به عرضه ارز اربعین شدند 

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۴۳۰۲۹

۱۶ بانک دیگر مکلف به عرضه ارز اربعین شدند 

به گزاش ایرنا،‌ «مصطفی قمری وفا» در توئیتر نوشت: بانک مرکزی در راستای تسهیل شرایط عزیمت هموطنان به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی علاوه بر پنج بانک عامل قبلی، تمامی شعب ارزی ۱۶ بانک دیگر را هم با اولویت شهر تهران و کلان‌ شهرها مکلف کرد تا ارز اربعین با نرخ توافقی به زائران عرضه کنند. 

به گزارش ایرنا از دیگر خدمات بانک مرکزی به زائران اربعین پرداخت ۱۰۰ دلار یا معادل آن دینار عراق از صرافی‌های بانکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای دریافت ارز اربعین متقاضیان تنها باید کارت ملی خود را ارائه دهند و هیچ محدودیتی برای دریافت ارز اربعین نیست، زیرا تنها یک بیستم ارز مسافرتی است و جذابیتی برای دلالان ندارد.

بانک مرکزی روز  پنجشنبه در بخشنامه‌ای به بانک‌های ملی، سپه، تجارت، ملت و صادرات، تاکید کرد درصورت بروز هرگونه اختلال در سامانه نظارت ارز (سنا) صرفا پس از احراز هویت متقاضیان، نسبت به فروش ارز اقدام کرده و پس از رفع مشکل سامانه سنا، اطلاعات مربوط به فروش ارز را در سامانه ثبت کنند.

برچسب‌ها شهر تهران بانک مرکزی اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران بانک مرکزی اربعین شهر تهران بانک مرکزی اربعین ارز اربعین بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دما در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی وضع هوا تا صبح سه شنبه جوی نسبتا پایدار در استان وجود خواهد داشت. بر این اساس طی امروز تا دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته رضا مرادی از سه شنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور خواهد شد. با فعالیت این سامانه در استان از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و افزایش موقتی سرعت وزش باد محتمل است.

او افزود: دمای هوا تا روز چهارشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • افزایش دما در استان مرکزی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله