Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@16:59:16 GMT

۶۸۰ باشگاه ورزشی در خراسان رضوی اخطار گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۴۵۰۳۲

۶۸۰ باشگاه ورزشی در خراسان رضوی اخطار گرفتند

سیدرضا گلدوزیان رییس هیات پزشکی- ورزشی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال ۷۰۳ باشگاه ورزشی در استان مورد بازرسی قرار گرفته اند که برای ۶۸۰ مورد از آنها به دلیل بروز برخی تخلفات اخطار صادر شده است. وی خاطرنشان کرد: استفاده نکردن از بیمه ورزشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، نداشتن مجوز و فروش مکمل‌های ورزشی از جمله مواردی است که در بازرسی ها مورد بررسی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات پزشکی- ورزشی خراسان رضوی افزود: همچنین از ابتدای سال ۲۴۵ مورد بازدید ثانویه از باشگاه ها انجام شد که این بازرسی ها به صورت ادواری ادامه دارد. گلدوزیان ادامه داد: همچنین در بازسی ها مشخص شد امسال ۸۶ باشگاه ورزشی از فعالیت دست کشیده و تعطیل کرده اند. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باشگاه ورزشی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۴۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

سردار مجید شجاع افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

دیگر خبرها

  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی