Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین ترکیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا از ابتدای سالجاری تاکنون حدود ۸۰ باند انواع سرقت در استان کشف و متلاشی شد.

وی اظهار داشت: از این تعداد سه باند مربوط به سرقت‌های مسلحانه و بیش از ۳۰ باند مربوط به سرقت از اماکن، مغازه‌ها و منازل است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین این سرقت‌ها به ترتیب مربوطه به شهر اصفهان، کاشان و خمینی‌شهر است گفت: موضوع سرقت یکی از مهمترین دغدغه های پلیس استان است و با جدیت موضوع برخورد با سارقان و بازگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه ویژه مبارزه با سرقت در استان گفت: جلسات این قرارگاه هر ماه به ریاست فرمانده انتظامی استان و هر ۱۵ روز یکبار با حضور جانشین وی و هر هفته نیز با حضور کارشناسان پلیس آگاهی برگزار می‌شود.

سرهنگ ترکیان در این‌باره به کسب رتبه اول پلیس آگاهی استان در کشور اشاره کرد و گفت: شناسایی و دستگیری بیش از ۲۶۰ محکوم غایب و فراری و تحویل به محاکم قضایی استان در مدت پنج ماه نخست امسال و رشد ۱۷،۶ درصدی آن نسبت به مدت مشابه در سال قبل یکی از معیارهای کسب این رتبه بوده است.

وی همچنین کاهش ۱.۳ درصدی جرایم مهم در استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون را یکی دیگر از عوامل کسب رتبه برتر پلیس آگاهی استان در کشور دانست.

ترکیان با اشاره به افزایش سرقت از اماکن خصوصی همچون باغ‌ها و ساختمان‌های نیمه‌ساز گفت: مردم باید در این زمینه هوشیاری بیشتری داشته باشند و در نگهداری اموال و تجهیزات خود اصول ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به افزایش سرقت از تاسیسات شهری از جمله سیم برق و کابل‌های مخابراتی افزود: سرقت این کالاها ضمن ایراد خسارت به اموال عمومی و زیر ساخت های شهرستان باعث بروز مشکلاتی در زندگی روزمره شهروندان و موجب نارضایتی آنان می‌شود و از این رو پلیس به طور جدی با این سارقان برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اصفهان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان غیر بومی تحت عنوان عضویت در شرکت هرمی موسوم به کیونت، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز مطرح کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد افرادی با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت کیونت به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان را اغفال و جذب کرده‌اند.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: بنا بر حساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت ۱۲ نفر را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های متهمان را در منطقه حیدرآباد شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری آنها شدند.

این مقام انتظامی مطرح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت کیونت اعتراف کردند. ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این باند حدود دو میلیارد ریال برآورد می‌شود.

کد خبر 6091353

دیگر خبرها

  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر