Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@05:58:05 GMT

اعزام خادمان اربعين منطقه13 به نجف و کربلا

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۵۷۲۹۶

خبرگزاری آریا-شهردارمنطقه13 از اعزام 120 خادم اربعین به کشور عراق برای خدمت رسانی به زائران پیاده روی اربعین  خبر داد و گفت :  در مرحله اول، دو کاروان ویژه نیروهای خدمات شهری و شهروندان شرکت کننده در فراخوان ستاد خادم منتظر راهی نجف و کربلا شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی با اشاره به فراخوان ستاد مردمی خادم منتظر و ثبت نام شهروندان متقاضی در این طرح گفت : با برگزاری آیین بدرقه و هماهنگی اداره فرهنگی منطقه، در مرحله اول این طرح، 80 نفر از خادمان زوار پیاده روی اربعین  توسط دو دستگاه اتوبوس، روز گذشته  به مدت دو هفته به کشور عراق اعزام شدند تا به عاشقان حسینی خدمت رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه  موضوع پاکسازی و نظافت نیز در دستور کار اصلی کمیته خدمات شهری اربعین قرار دارد افزود: در این راستا، 40 نفر از نیروهای خدمات شهری، پاکبانان و فضای سبز برای  مشارکت در اجرای موارد مرتبط اعزام شدند.
شهردارمنطقه 13، اربعین حسینی را  حرکتی معنوی و اعتقادی و نماد اقتدار دانست و افزود : خادمان امام حسین(ع) با خدمت‌سانی به زائران حسینی و با یاری رساندن به این اجتماع بزرگ، پیام‌آور یاری به حسین(ع)  و همراهان او هستند.
محمد هادی علی احمدی اضافه کرد : در عین حال این راهپیمایی بزرگ، همدلی و برادری را بین ملت‌ها ایجاد می‌کند که بسیار با ارزش است و خادمان حسینی با خدمت به زائران در این امر مهم نقش‌آفرین هستند.
آئین بدرقه خادمان حسینی منطقه13 همراه با اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی و اهدای اقلام فرهنگی برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی

به گزارش همشهری آنلاتین به نقل از ایرنا، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.

وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کد خبر 847873 برچسب‌ها خبر مهم اربعين

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر