Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:31:09 GMT

لبنان تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۶۳۱۲۴

لبنان تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم کرد

وزارت خارجه لبنان تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مواضع سوریه و فرودگاه‌های این کشور را محکوم کرده و آن را نقض قوانین بین‌المللی دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه‌ای تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه سوریه را محکوم کرده و آن را نقض قوانین بین‌المللی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه وزارت خارجه لبنان آمده است، تجاوزات مکرر اسرائیل علیه سوریه و فرودگاه‌های بین‌المللی دمشق و حلب که منجر به وارد آمدن آسیب و خسارت به تاسیسات غیرنظامی و به خطر افتادن پروازهای مسافربری و جان غیرنظامیان شده، نقض قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود.

این وزارتخانه ضمن تاکید بر همبستگی لبنان با کشور برادر سوریه اعلام کرد، تجاوزات اسرائیل علیه مواضع سوریه نقض آشکار همه قوانین و موازین بین‌المللی و تهدید مستقیم صلح و امنیت جهانی است.

رسانه‌های رسمی سوریه سه‌شنبه شب از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه شهر حلب خبر دادند.

این دومین حمله رژیم صهیونیستی در یک هفته گذشته است، این رژیم 9 شهریورماه نیز فرودگاه حلب را به همراه فرودگاه دمشق هدف چندین فروند موشک قرار داد که به گفته منابع محلی پدافند هوایی ارتش سوریه با چهار فروند موشک اسرائیلی در حومه جنوبی دمشق مقابله و آنها را سرنگون کرد.

منابع لبنانی: فرستاده آمریکایی به دنبال خرید زمان برای اسرائیل استمقام پارلمانی لبنان: اگر اسرائیل قصد ادامه تجاوز به حقوق لبنان را داشته باشد سراغ گزینه‌‌های دیگری می‌رویمتجمع لبنانی‌ها مقابل ساختمان دادگستری و درخواست برای برکناری قاضی پرونده انفجار بیروت

 

یک مقام سوری که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری سانا گفت حدود ساعت 20 به وقت محلی بود که دشمن اسرائیلی فرودگاه بین‌المللی حلب را با چند موشک قرار داد که این حملات تنها خسارت مادی به بار آورد.

وزارت حمل و نقل سوریه به دنبال تجاوزات رژیم صهیونیستی، از انتقال تمامی پروازهای برنامه ریزی شده از فرودگاه بین المللی حلب، به فرودگاه بین المللی دمشق تا ترمیم خسارات ناشی از این حملات و آغاز به کار دوباره فرودگاه خبر داد.

آخرین حمله به فرودگاه حلب پس از آن صورت می‌گیرد که وزارت حمل و نقل سوریه در اوایل ماه جاری تاکید کرد که کادر فنی این کشور به ترمیم خسارات ناشی از بمباران رژیم صهیونیستی در فرودگاه بین‌المللی حلب ادامه می‌دهد تا به خدمات کامل بازگردد.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه تجاوز هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی سوریه در بیشتر مواقع این حملات دفع شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل سوریه لبنان رژیم صهیونیستی اسرائیل سوریه لبنان فرودگاه بین المللی رژیم صهیونیستی تجاوزات رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان

بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی لبنان امروز جمعه گزارش کرد در پی حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیر نظامی  در شهرستان «البقاع غربی» واقع در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.

جزئیات بیشتری درباره این حمله منتشر نشده است.

بعد از ظهر امروز هم جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک «کفرکلا» و «الضهیره» در جنوب لبنان حمله کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی