Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد کلامی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه برغم برخی کاستی ها در عرضه برخی کالاها، ثبات نسبی بر بازار حاکم است، اظهار کرد: همچنان از عدم نصب قیمت بر روی کالاها هم از اتحادیه ها و هم صمت گله مندیم .

وی با بیان اینکه بیشترین شکایات واصله از آموزش و پرورش به خصوص مدارس غیرانتفاعی و سرویس مدارس است، خاطرنشان کرد: مدارس غیرانتفاعی بدون برنامه افزایش قیمت می دهند و از طرفی کیفیت برنامه ها هم کاهش یافته است؛ همچنین نحوه انتخاب تولیدکنندگان لباس فرم مدارس و نحوه قیمت گذاری نیز ناعادلانه بوده و اختلاف گزافی بین قیمت در بازار و قیمت اعلامی مدارس و جود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: کارگروهی با حضور سازمان صمت و ادارات کل تعزیرات حکومتی و آموزش و پرورش برای نظارت بر موضوعات مطرح شده مصداق گران فروشی تشکیل یابد و در جلسه بعد گزارش عملکرد را ارایه دهند. 

وی با بیان اینکه بازار به کم کاری ما واکنش نشان می دهد و برخی ناهماهنگی ها در بین دستگاه ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: یک سازمان جواب نامه سازمان دیگر را نمی دهد، در نتیجه در نرخ اعلامی استان تضاد ۷۰ درصدی دیده می شو؛ بنابراین با سفره مردم شوخی نکنیم.

معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آمار گردشگری استان که در ۱۶ سال گذشته بی نظیر بود و در این پیک مسافرتی وضع نانوایی ها بد نبود، گفت: برای شهرستان های مسافر پذیر با هماهنگی فرمانداران مرغ یخ زده ارسال شود تا قیمت متعادل شود. 

کلامی همچنین با انتقاد از افزایش قیمت سرویس حمل و نقل عمومی توسط شورا اظهار کرد: شورای شهر مرجع تعیین قیمت نیست بلکه فقط می تواند پیشنهاد افزایش قیمت را به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارایه دهد، زیرا در نرخ گذاری یک ستاد واحدی به نام تنظیم بازار وجود دارد و شهرداری هم در افزایش قیمت باید از طریق مرجع ستاد تنظیم بازار اقدام کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد: طبق آخرین گزارش دریافتی توسط همکاران، نصب قیمت در چهار مرکز تجاری زیر ۵۰ درصد و بقیه بالای ۵۰ درصد نصب قیمت انجام شده است.

صابر پرنیان با بیان اینکه ستاد ویژه نظارت بر ملزومات تشکیل شده و کمبودی از بابت ملزومات وجود ندارد، گفت: در مدارس غیرانتفاعی یک بی نظمی در اخذ مبالغ کلان در قالب شهریه و سرویس مدرسه حاکم است که آموزش و پرورش باید نظارت جدی کند و ما نیز نظارت بر مدارس را شروع کرده ایم.

وی با اشاره به کمبود روغن موتور در کشور، گفت: استان ما از نظر تولید و توزیع روغن موتور جزو استان های ممتاز است و رضایت مندی کامل وجود دارد و از طرف وزیر نیز از این بابت تقدیر شده ایم.

کارشناس سازمان غله و آرد آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه آرامش بر بازار آرد حاکم بوده و مشکل خاصی گزارش نشده است، گفت: تاکنون ۲۴۳ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده و موجودی گندم استان به سطح ۶ ماه رسیده که مطلوب است.

شهبازی با اشاره به بازرسی های انجام شده از نانوایی های استان از بازرسی  یک هزار و ۱۸۵ واحد خبر داد و افزود: یک هزار و ۵۳ پیامک اخطار به نانوایی ها ارسال شده و نیز ۵۱ پرونده تخلف در این راستا تشکیل و سهمیه ۱۷۰ نانوایی نیز قطع شده است.

برچسب‌ها ستاد پشتیبانی برنامه‌ی تنظیم بازار اصناف استانداری آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصناف استانداری آذربایجان شرقی اصناف استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی افزایش قیمت تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرک مسکونی آذرشهر برای استفاده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب ۵ شهرک مسکونی در استان آذربایجان شرقی در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت:علاوه بر تصویب این ۵ شهرک مسکونی دو هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان در نظر گرفته می‌شود. 

همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی یک باب خانه مقاوم سازی روستایی در روستای قاضی جهان افتتاح شد. 

همچنین معاون وزیر راره و شهرسازی در سفر به شهر تیمورلو مشکلات الحاق به محدوده اراضی مدنظر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهررا بررسی کرد.

دیگر خبرها

  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند