Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه، گفت: حضور مستعدان‌برتر در شرکت‌های دانش‌بنیان حتی در قالب قراردادهای کوتاه‌مدت، می‌تواند ضمن توان‌افزایی و مهارت‌آموزی آنان، دریچه‌ای برای ورود نیروهای مستعد به حوزه‌های مورد نیاز باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ آوات طاهرپور؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از آخرین محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان استان که در نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری کرمانشاه به نمایش گذاشته شده بود، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر جنبه معرفی توان و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه‌ساز تعمیق و گسترش ارتباط فعالان بخش دانش‌بنیان با هم و در نتیجه شبکه‌سازی فناوری در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت‌‌های دانش‌بنیان می‌توانند نیازهای یکدیگر را رفع کنند، افزود: در قالب برپایی این نمایشگاه‌ها زنجیره پویای دانش‌بنیان در استان شکل می‌گیرد و می‌توان در آینده بر مبنای آن گسترش همکاری‌های مشترک بین شرکت‌های دانش‌بنیان را انتظار داشت.

طاهرپور، پایش منظم و مستمر فعالیت‌ها را یکی از ویژگی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان دانست و با اشاره به برخی از حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان از این شرکت‌ها، ادامه داد: حضور مستعدان در این شرکت‌ها حتی در قالب قراردادهای کوتاه‌مدت، می‌تواند ضمن توان‌افزایی و مهارت‌آموزی آنان، دریچه‌ای برای ورود نیروهای مستعد به حوزه‌های مورد نیاز باشد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فناوری نمایش نمایشگاه محصولات قراردادها استان کرمانشاه توان افزایی شبکه سازی مستعدان برتر نیروهای مستعد بنیاد نخبگان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور

 در آیین سی‌وپنجمین جشنواره ملی امتنان که به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر برگزار شد از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحد‌های نمونه صنعتی کشور قدر دانی شد. 

در این مراسم که وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و برخی مقامات کشوری نیز حضور داشتند، از جناب آقای رضا بهاالدینی، برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان، تجلیل و لوح تقدیر و تندیس توسط رییس جمهور به ایشان اهدا شد.
 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان