Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:11:50 GMT

۱۸۱ بیمار در بخش های کرونایی آذربایجان غربی بستری هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۷۴۷۴۳

۱۸۱ بیمار در بخش های کرونایی آذربایجان غربی بستری هستند

سید جلیل موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افول موج هفتم کرونا در استان اضافه کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ مورد بستری جدید ثبت شده که از این تعداد پی سی آر ۵ بیمار مثبت بوده است.

وی ادامه داد: با کاهش روند بیماری کرونا در استان در حال حاضر ۴ شهرستان سلماس، نقده، بوکان و پیرانشهر: آبی، شهرستان پلدشت: نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر موسوی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ نفر به مراکز ۱۶ ساعته در استان مراجعه کردند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد مبتلای جدید مثبت در استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۴۵ دوز واکسن در استان بین جامعه هدف ۵ سال به بالا تزریق شده است، گفت: بیش از ۲ میلیون و ۶۷۱ نفر نوبت اول، بیش از ۲ میلیون و ۳۹۲ نفر نوبت دوم، بیش از یک میلیون و ۹۲ نفر نوبت سوم و ۴۷ هزار و ۷۰۸ نفر نوبت چهارم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: بررسی آمارها بیانگر کاهش بیماران مراجعات سرپایی، بستری کل، تستهای مثبت و موارد فوتی است که این آمار نشان دهنده این است که سیر نزولی بیماری کرونا در استان ادامه دارد.

ابتلاهای گسترده جهانی از یک سو، واکسیناسیون وسیع از سوی دیگر باعث شد که یک ایمنی عمومی نسبی در سطح دنیا ایجاد شود و به مرور زمان و در خلال ۳ سال از شدت و حدت بیماری کاسته شود.لذا پیش بینی می‌شود اگر جهش‌های خطرناکی اتفاق نیافتد روند بیماری در موج بعدی خفیف‌تر خواهد بود.

کد خبر 5585946

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا جلیل موسوی اربعین حسینی اربعین 1401 بوشهر زائران اربعین مرز مهران کرمانشاه ویروس کرونا مرز خسروی زیرساخت های مرزی اربعین گرگان مرز شلمچه خراسان رضوی مشهد آمار کرونا نفر نوبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت