Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:44:33 GMT

۲ پروژه عمران شهری در بندر ریگ افتتاح و اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۷۰۵۱۱۱۵

۲ پروژه عمران شهری در بندر ریگ افتتاح و اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح چهارشنبه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و ارمغان‌های زیادی نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه آزادگان جهان به همراه داشته است.

فرماندار گناوه افزود: آزادی، مبارزه با ظلم و ستم، عزت و رهایی ملت ایران از یوغ و ظلم و ستم و استبداد و استعمارگران دستاورد بزرگ انقلاب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با گذشت ۴۴ سال از عمر پربرکت نظام اسلامی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی باید چهره به چهره، فرد به فرد و با افتخار و صدای رسا و گویا برای عموم جامعه بازگو و تبیین شود.

وی ادامه داد: در دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی، در دهه فجر و هفته دولت کارهای بسیار بزرگی انجام شده یا در حال انجام است که باید به نحو مؤثر و شایسته به مردم اطلاع رسانی شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: نگاه ما برای خدمت رسانی به مردم شهرستان و بخش ریگ نیز نگاهی همه جانبه است و مردمی که در همه صحنه‌های سخت انقلاب مشارکت فعال داشته‌اند سزاوار بهترین و شایسته‌ترین خدمات هستند و باید با خدمت رسانی بی منت، مزه شیرینی خدمت صادقانه را به آنها بچشانیم

وی با اشاره به افتتاح و اجرای پروژه‌هایی با اعتبار ۲ هزار و ۴۸۳ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در سطح شهرستان گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف پیش بینی شده است.

فرماندار گناوه بیان کرد: بسیاری از پروژه‌های این دهه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و دعوت از این بخش انجام شده و همچنان از بخش خصوصی و سرمایه گذاران دعوت می‌شود که در شهرستان برای ایجاد اشتغال و تولید همکاری کنند.

وی بیان کرد: در بخش ریگ پروژه‌های بسیار بزرگی از جمله کارخانه فولاد، اجرای طرح‌های آبزی پروری و کارخانه تولید خوراک طیور و برنامه‌های دیگر انجام شده یا برنامه ریزی برای انجام آنها صورت گرفته است که تحول اساسی در این بخش صورت خواهد داد.

شهردار گناوه در این آئین اظهار داشت: افتتاح ۴ هزار متر مربع پیاده روسازی معابر شهر بندر ریگ با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در دهه فجر با حضور مسئولان انجام می‌شود.

محمد حجی افزود: این پروژه شامل زیرسازی، نصب مبلمان پارکی، آلاچیق، جدول گذاری، لوله گذاری آب و برق و اجرای سنگ فرش بتنی است.

وی گفت: محصولات استفاده شده در اجرای این پروژه از قبیل سنگ فرش، سنگ جدول و غیره همه از تولیدات کارگاه تولیدی شهرداری بندر ریگ است و تلاش می‌شود با توجه به شرایط اقتصادی بهترین خدمات با کمترین هزینه تکمیل شود.

شهردار بندر ریگ اضافه کرد: عملیات بهسازی و اصلاح خط پروژه بلوار غدیر شهر بندر ریگ شامل انحراف مسیر، نصب جداکننده، علائم و تجهیزات ایمنی به طول ۵۰۰ متر، تخریب آسفالت، زیرسازی با استفاده از مخلوط رودخانه‌ای به حجم هفت هزار و ۵۰۰ متر مکعب، جدول گذاری به طول هزار متر، اجرای اساس به حجم ۸۴۰ متر مکعب، اجرای پریمکت و آسفالت به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار هشت میلیارد ریال پروژه عمرانی دیگر در شهر بندر ریگ است که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی گفت: آماده سازی این پروژه از دی ماه سال جاری آغاز شده و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پایان این پروژه اسفند ماه سال جاری تعیین شده است.

کد خبر 5703617

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه ایران استوار بندر ریگ دهه فجر ایران استوار بوشهر زلزله خوی آیین اعتکاف کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران گلستان گرگان جشنواره فیلم فجر اردبیل بارش برف خطبه های نماز جمعه همدان انجام شده بندر ریگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۰۵۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی

به گزارش گروه فو جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش روز ملی خلیج‌فارس و افتتاح دو نمایشگاه با حضور فرماندار بندر ماهشهر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خوزستان، رئیس اداره میراث فرهنگی بندر ماهشهر، مشاور وزیر میراث فرهنگی و مدیرکل دفتر ثبت آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی، نماینده اداره کل پایگاه‌های وزارت میراث فرهنگی و سایر مسئولین شهرستانی و استانی در بندر ماهشهر افتتاح شد.

فریدون بندری فرماندار بندر ماهشهر اظهار کرد: در آستانه روز ملی خلیج‌فارس برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان بندر ماهشهر اجرا شد. بندر ماهشهر ظرفیت بسیار زیادی ابعاد مختلف ارائه تاریخ و فرهنگ غنی خود در کرانه خلیج‌فارس دارد.

فرماندار بندر ماهشهر گفت: افتتاحیه دو نمایشگاه را در روز ملی خلیج‌فارس داشته‌ایم. در گستره خلیج‌فارس تنوع فرهنگی بسیاری وجود دارد، این تنوع فرهنگی در قالب نمایشگاه نقشه‌های تاریخی خلیج‌فارس از دوران باستان تا آخرین تغییر و تحولات خلیج‌فارس و نمایشگاه عروسک‌های زیبای اقوام ایران که برآیندی از فرهنگ‌های متنوع و منحصربه‌فرد است، در معرض دید عموم قرار گرفته است.

سارا عبادی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر ماهشهر بیان داشت: از حمایت و همکاری فرمانداری بندر ماهشهر، منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران، شرکت عملیات غیر صنعتی، پتروشیمی بندر امام، موسسه فرهنگی هنری آوای نصر ایرانیان، کانون فرهنگی هنری دایا، موسسه آموزشی گردشگری فراز علم و دانش پارس، پژوهشگاه میراث فرهنگی، دریابانی و شیلات کمال تشکر را داریم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر ماهشهر افزود: نمایشگاه نقشه‌های تاریخی و کهن خلیج‌فارس با این وسعت و اهمیت نقشه‌ها و نمایشگاه عروسک‌های بومی اقوام ایران برای اولین بار است که در استان خوزستان در بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

علیرضا ایزدی مشاور وزیر میراث فرهنگی و مدیرکل دفتر ثبت آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی بیان داشت: باعث خوشحالی است که روز بزرگداشت خلیج‌فارس در بندر ماهشهر حضور داشته‌ایم. همدلی و همراهی مسئولین و مردم باعث اتفاقات خوب در این شهر شده و افتتاح دو نمایشگاه بسیار ارزشمند قابل تأمل است.

غلامعباس اویسی مدیر موسسه فرهنگی هنری آوای نصر ایرانیان برگزارکننده دو نمایشگاه نقشه‌های تاریخی و کهن خلیج‌فارس و نمایشگاه عروسک‌های بومی اقوام ایران‌زمین بیان داشت: خلیج‌فارس جان ما هست و با توجه به هجمه‌های رسانه‌ای که در این سال‌ها بر نام خلیج‌فارس بود تصمیم گرفتیم برای آشنایی نسل جدید یا z برنامه‌های در کناره خلیج‌فارس در بندر ماهشهر برگزار کنیم که خوشبختانه مورد استقبال فراوان نسل نوجوان و جوانان شهر قرار گرفت

همایش بزرگداشت روز ملی خلیج‌فارس از منظر پژوهش‌های مردم‌شناسی نیز در بندر ماهشهر با حضور اساتید پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور، ژیلا مشیری، زهرا زارع، مریم کیان، گیتی دشتکی و نازنین نوری نژاد برگزار شد.

دو نمایشگاه نقشه‌های تاریخی و کهن خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایران، از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در فرهنگسرای فردوسی بندر ماهشهر دایر بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه