Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی خواستار افزایش تولید مواد هسته‌ای با درجه بالا برای کاربرد تسلیحاتی شد. او گفت که این مواد هسته‌ای برای افزایش زرادخانه هسته‌ای کشورش مورد نیاز است و در هر زمان بایستی برای استفاده از این سلاح‌ها کاملاً آماده باشیم.

خبرگزاری دولتی کره شمالی سخنان رهبر این کشور درباره افزایش موادهسته ای تسلیحاتی را در جریان بازدید او از تاسیسات تسلیحات هسته‌ای بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده کیم جونگ اون از تاسیساتی بازدید کرده که در آن فناوری ماشه برای ساخت بمب آزمایش می‌شود.

همزمان گزارش شده که ارتش کره شمالی در جریان یک رزمایش هسته‌ای، حمله انفجاری هوایی هسته‌ای را با دو موشک بالستیک تاکتیکی زمین به زمین شبیه سازی کرده است.

براساس گزارش خبرگزاری دولتی کره شمالی، همچنین ارتش این کشور سیستم‌های تسلیحات استراتژیک زیر آب را نیز مورد آزمایش قرار داده است.

هفته گذشته نیز خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد مقامات پیونگ یانگ در واکنش به رزمایش آمریکا و کره جنوبی در منطقه، یک سامانه جدید با قابلیت حمل سلاح هسته‌ای از زیر دریا آزمایش کردند. در همین ارتباط، خبرگزاری رویترز فاش ساخت کره شمالی در حال آزمایش «زیردریایی» بدون سرنشین با قابلیت انهدام رزمناوهای دشمن است.

خبرگزاری یونهاب نوشت ارتش این کشور طی رزمایشی که از روز سه شنبه تا پنجشنبه ادامه داشت با آزمایش زیردریایی هسته‌ای بدون سرنشین موفق به انهدام اهداف فرضی دشمن شد.

بر اساس این گزارش، این زیر دریایی بدون سرنشین توانست در عمق ۸۰ تا ۱۵۰ متری زیر دریا در دریای ژاپن به مدت ۵۹ ساعت و ۱۲ دقیقه بپیماید. کره شمالی طی روزهای اخیر مانور دو روزه‌ای با شبیه سازی حمله هسته‌ای تکنیکی در آب‌های ساحلی این کشور با حضور رهبر کره شمالی انجام داد.

در ماه‌های اخیر، به علت مانورهای مشترک و مداوم تحریک‌آمیز آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی مرزهای کره شمالی، تنش‌ها در شبه‌جزیره کره تشدید شده است

در اواخر فوریه، «آنتونیو گوترش»، دبیر کل سازمان ملل متحد بدون اشاره به اقدامات تحریک‌آمیز واشنگتن و سئول، آزمایش‌های موشکی کره شمالی را محکوم کرد که با واکنش تند مقامات کره شمالی روبرو شد.

کد خبر 5741796

منبع: مهر

کلیدواژه: واشنگتن سلاح هسته ای زرادخانه هسته ای سئول تسلیحات هسته ای پیونگ یانگ کره جنوبی کره شمالی کیم جونگ اون مواد هسته ای سازمان ملل متحد رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین نتانیاهو سوریه روسیه ولادیمیر پوتین اسرائیل اوکراین خبرگزاری مهر ایران فرانسه جنگ اوکراین عربستان سعودی کره شمالی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۴۰۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی

به گزارش همشهری آنلاین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان گفت: بازی فردا بسیار حساس خواهد بود، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، تلاش و انگیزه ۲ برابر خواهد بود و اگر بخواهیم پیروز شویم باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

سرمربی پرتغالی گفت: برای بازی آماده شده‌ایم، نمی‌خواهم پیش‌بینی کنم، در مورد آینده فکر می‌کنم و سعی می‌کنم مثبت فکر کنم تا آینده بهتر داشته باشیم؛ به آینده فکر می‌کنم اما دوست دارم در لحظه باشیم و امروزم بهتر از دیروز باشد، آدمی نیستم که برنامه ۱۰ ساله داشته باشم ولی آینده را برای همه خوب مثل بهشت می‌بینم.

وی گفت: برای بازی آماده شدیم و ذهنیت بازیکنان آماده است، هر بازی و هر حریف متفاوت است و هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، بازی‌ها اصلا آسان نیست و باید به حریف احترام بگذاریم.

او اضافه کرد: به کیفیت خودمان نیز اعتقاد داریم اما برخی موارد مانند بازی نفت آبادان رخ می‌دهد، باید بپذیریم و گذر کنیم، باید مسئولیت‌پذیر باشیم؛ این فصل از یک زمانی به بعد اتفاقات غیرعادی شد و نتایج خیلی نزدیک بودند؛ به دلایل مختلف، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب است، برخی مواقع نتوانستیم کنترل کنیم و در مورد بازی با نساجی یا آلومینیوم اگر صحبت کنیم، می‌بینیم که لیگ آسان نیست.

سرمربی سپاهان همچنین در مورد اتفاقات ورزشگاه آزادی نیز گفت: هر نوع توهینی به بانوان یا آقایان، خلاف ارزش‌های انسانی است؛ باید همدیگر را درک کنیم، دوستی ارزش‌های بالای انسانیت است و توهین هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.

او ادامه داد: چیزی که در ایران برایم بسیار جالب بود و تحسینش می‌کنم، آن است که در ایران به برخی جنبه‌های اخلاقی حساس هستند. به هر حال بچه‌هایی هستند که فوتبال را دوست دارند و می‌بینند، وقتی یک بازی فوتبال را به نمایش می‌گذاریم، نماینده آموزش مردم شهر، منطقه و کشور است اما مردم در بعضی موارد سطح آموزشی که نشان داده می‌شود را دوست ندارند و این موارد به دور از اخلاقیات است.

کد خبر 849515 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • ورود موج بارشی جدید به کشور/ بارش باران در این ۱۱ استان شروع می‌شود