Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@13:29:13 GMT

عاملان ناهنجاری در منطقه گلسار رشت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۸۲۰۵۸۸۳

ایسنا/گیلان چهار نفر از عاملان ناهنجاری و حرکات نامتعارف در منطقه گلسار رشت که تصاویر اقدامات آنها در فضای مجازی منتشر شده بود در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان با صدور پیامی در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: در پی انتشار تصاویری از چهار دختر که با وضعیت نابهنجار در منطقه گلسار شهر رشت اقدام به حرکات نامتعارف، ناهنجاری اجتماعی و عدم رعایت شئون اسلامی کرده و تصاویر این اقدام آنها در فضای مجازی با مضمون کشف حجاب سازمان یافته منتشر شده بود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش با اقدامات پلیسی و فنی صورت گرفته در کمتر از ۴۸ ساعت متهمان این پرونده شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند. عاملان ناهنجاری با ابراز ندامت و پشیمانی از اقدامات خود عنوان کردند که ماجرای کشف حجاب سازمان یافته از اساس کذب است و قصد شرکت در یک مراسم جشن تولد را داشته که در زمان ثبت تصاویر از خود در خیابان، فردی ناشناس از داخل منزلش اقدام به فیلمبرداری از حرکات آنها و انتشار آن در فضای مجازی کرده است.

لازم به ذکر است، افراد دستگیر شده که نوجوان هستند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند و اقدامات لازم برای دستگیری عامل انتشار تصاویر در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس ناهنجاری های اجتماعی استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری استانی سیاسی خراسان شمالی اخبار اجتماعی خوزستان استانی علمی و آموزشی استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۲۰۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس