Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایک BJ ۴۰، که اکثریت آن را به دلیل مشابهت، جیپ رنگلر چینی می‌نامند، جزو خودرو‌هایی است که در آینده، وارد بازار ایران خواهد شد. اما نسل دوم و جدید این خودرو به تازگی معرفی شده و مشخص نیست که این مدل را هم در کشور خواهیم دید یا نه.

به گزارش خبرآنلاین، BJ ۴۰ در آغاز، خودرویی محبوب در بازار داخلی چین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، اخیراً تعداد زیادی از رقبای آن وارد بازار شده‌اند و در نتیجه، فروش آن در سال ۲۰۲۳ به ۱۱۴۷۶ دستگاه رسید. برای مقایسه، تعداد فروش تانک ۳۰۰ برای مدت مشابه، بیش از ۵۳۰۰۰ دستگاه است. بنابراین، BJ ۴۰ به وضوح به نسل جدیدی نیاز داشت.

نسل دوم BJ ۴۰ از جدیدترین زبان طراحی این برند استفاده می‌کند که سال گذشته توسط BJ ۶۰ معرفی شد. چراغ‌های جلوی مستطیلی و جلوپنجره‌ای با عناصر LED، در این نسل حضور دارند. بنابراین، این خودرو دیگر یک کپی‌برداری از جیپ رانگلر نیست.

BAIC BJ ۴۰ دارای در‌های بدون قاب، آینه‌های جانبی بزرگ، سپر‌های بزرگ و تزئینات پلاستیکی زیادی در قسمت پایین بدنه است.

یکی دیگر از جزئیات BJ ۴۰ یک درب عقب بوده که از دو قسمت ساخته شده است. قسمت بالایی، در واقع یک شیشه قابل حرکت است که به بالا می‌رود. در قسمت پایینی، یک درب عقب چرخان وجود دارد که چرخ زاپاس روی آن نصب شده است.

این SUV بایک، می‌تواند تا ۲۵۰۰ کیلوگرم را یدک بکشد.

در داخل، BAIC BJ ۴۰ به نظر می‌رسد که این خودرو، مدرن‌ترین SUV از BAIC باشد. نمایشگر کیلومترشمار، در پشت فرمان قرار می‌گیرد که از BJ ۶۰ به عاریت گرفته شده است. اما ویژگی اصلی BJ ۴۰، صفحه نمایش دوقلوای است که در بالای کنسول مرکزی قرار دارد. اولین مانیتور، یک صفحه نمایش لمسی مرکزی برای راننده است. در مورد دومی، به سرنشین شاگرد اختصاص دارد. ابعاد این نمایشگر‌ها هنوز مشخص نشده، اما با این حال، بسیار بزرگ به نظر می‌رسند.

در زیر نمایشگر‌ها می‌توان پنل کنترل تهویه مطبوع با دریچه‌های هوا را مشاهده کرد. در مورد کنسول وسط، یک پد شارژ بی‌سیم، چند دکمه فیزیکی، یک کنترلر تعویض دنده و یک جفت جا لیوانی وجود دارد. شایان ذکر است که کابین BJ ۴۰ دارای ۵ صندلی است.

BAIC BJ ۴۰ یک SUV آفرودی با موتور ۲ لیتری توربوشارژ تولید شده توسط شرکت HYCET است. توان خروجی این موتور به ۲۴۵ اسب‌بخار و ۳۸۵ نیوتن‌متر می‌رسد. تنها عیب این پیشرانه وزن آن است، که به ۱۵۳ کیلوگرم می‌رسد. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

پیش فروش بایک BJ ۴۰ در نمایشگاه خودروی چنگدو در ۲۵ آگوست، آغاز خواهد شد. این خودرو به رقیب مستقیم تانک ۳۰۰ تبدیل خواهد شد. برچسب قیمتی آن باید در محدوده ۲۷،۶۶۰ تا ۴۱،۴۹۰ دلار باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خودرو شاسی بلند قیمت طلا و ارز قیمت موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۵۲۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار تمساح با دستان خالی!

دریافت 10 MB کد خبر 6092269

دیگر خبرها

  • مهار تمساح با دستان خالی!
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا