Web Analytics Made Easy - Statcounter

        سرپرست فرمانداری خلیل‌آباد گفت: دهیاری‌ها در ۲ بخش مرکزی و "ششطراز" خلیل‌آباد با مشارکت بنیاد مسکن طرح های مختلفی همچون آسفالت و زیرسازی معابر روستایی و بهسازی منازل با بیش از ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار به سرانجام رسانده اند.   محمدرضا خوشنویس افزود: ۳۶۰ میلیارد ریال طرح های احداث استخر ذخیره آب، آبیاری تحت فشار، ساخت گلخانه سبزی و صیفی جات در حوزه کشاورزی شهرستان خلیل آباد آماده افتتاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سرپرست فرمانداری خلیل آباد گفت: هزاران مترمربع آسفالت معابر شهرهای خلیل آباد و «کندر»، بهسازی خیابان فرهنگ و افتتاح پارک اختصاصی بانوان در شهر خلیل آباد با مجموع ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در فجر انقلاب به بهره برداری می رسد.   خوشنویس افزود: طرح های مخابراتی و کمیته امداد، بهره برداری از کتابخانه شهر کندر و آغاز عملیات آبرسانی به پهنه نهضت ملی مسکن خلیل آباد از دیگر طرح های دهه فجر انقلاب در این شهرستان است.   شهرستان خلیل آباد با ۶۰ هزار نفر جمعیت و هزار و ۱۲۰ کیلومتر مربع وسعت در فاصله ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد، این شهرستان دارای ۲ شهر خلیل آباد و کندر و ۲۴ روستا است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۴۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد