Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بیجار، با تصمیم فرماندار محترم شهرستان بیجار، به دلیل برودت هوا و یخ زدگی معابر فردا سه شنبه فعالیت کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

تاخیر در آغاز فعالیت مدارس شهرستان دهگلان در نوبت صبح 

 روابط عمومی آموزش و پرورش دهگلان نیز اعلام کرد: فردا سه شنبه کلیه مدارس روستایی شهرستان دهگلان و مدارس سطح شهر بلبان آباد در تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح با ۲ ساعت تأخیر مطابق برنامه درسی هر دوره فعالیت خود را آغاز می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ضمناً مدیران مدارس شهری توجه داشته باشند که دانش آموزان عزیزی که از روستا به داخل شهر می‌آیند، مجوز ۲ ساعت تاخیر در ورود به مدرسه دارند.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف مدارس کردستان غیرحضوری شدن مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۸۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،بر این اساس، از سه شنبه شب تا شنبه هفته آینده انتظار می‌رود بارش‌های رگباری بهاره همراه با وقوع تگرگ و صاعقه در محدوده هشدار سطح نارنجی باشد.
اوج فعالیت این سامانه بارشی برای روز‌های پنجشنبه و جمعه به ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان همچون بانه، مریوان، سروآباد، کامیاران، سقز، سنندج، دهگلان پیش بینی شده است.
در پی فعالیت این سامانه، صاعقه و تگرگ، آبگرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و ریزش کوه دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • آغاز بارش‌ها در کشور از روز سه شنبه