Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: باید از ظرفیت‌های بومی مناطق برای اشتغالزایی و رونق تولید استفاده کنیم.

محمد خانچی امروز، ۲۱ بهمن ماه در افتتاحیه بازار بزرگ ماهی و میگو شماره ۲ هندیجان که با حضور فرماندار شهرستان و تعدادی از مدیران استانی و شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات احداث بازار بزرگ ماهی و میگو هندیجان به وسعت ۱۰۰۰ متر مربع با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری هندیجان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۸ آغاز شد و در ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای توسعه متوازن استان و حل مشکلات مردم باید بر اساس ظرفیت‌های بومی مناطق نسبت به هدایت سرمایه‌های سرگردان و غیرمولد تلاش کنیم و از این ظرفیت‌ها برای اشتغالزایی و رونق تولید استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، خانچی بر لزوم استفاده از سرمایه‌های ارزشمند موجود در استان برای بهبود نظام اقتصادی و معیشتی و اشتغال‌زایی تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از این ظرفیت‌ها نارسایی‌ها را برطرف کرده و امید و نشاط را در جامعه ارتقا دهیم.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه خدمت‌رسانی صادقانه و شبانه‌روزی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند گره اقتصادی و معیشتی مردم را باز کند، اظهار کرد: با هدف‌گذاری‌های صحیح می‌توانیم مسیر اصلاح و بهبود امور را هموار کرده و اقدامات مهم و اساسی برای حل مشکلات مردم داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان معاون عمرانی استاندار خوزستان دهه فجر دهه فجر 1402 استانی سیاسی استانی اجتماعی دهه فجر 1402 انتخابات ۱۴۰۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۲۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایندهای قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحدهای تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.

کد خبر 6088966

دیگر خبرها

  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان