Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:14:53 GMT

۱۳ شعبه اخذ رأی به شعب اخذ رأیِ آران بیدگل افزوده شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۸۳۶۱۹۹

۱۳ شعبه اخذ رأی به شعب اخذ رأیِ آران بیدگل افزوده شد

ایسنا/اصفهان فرماندار آران و بیدگل گفت: انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان در ۸۳ شعبه برگزار خواهد شد که نسبت به دوره قبل ۱۳ شعبه افزایش یافته است.

علی‌اکبر رضایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توزیع شعبه‌های رأی‌گیری به صورت ۶۸ شعبه در بخش مرکزی شامل شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد و سفیدشهر و روستاهای علی‌آباد، محمدآباد و یزدل و ۱۵ شعبه در شهر ابوزیدآباد و روستاهای محمدآباد، علی‌آباد، فخره، ریجن، کاغذی و حسین‌آباد، قاسم‌آباد و یزدلان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعبه‌های رأی‌گیری جهت دسترسی بیشترین جمعیت واجد شرایط به صورت ۴۹ شعبه در مسجد و حسینیه‌ها، ۲۲ شعبه در مدارس، شش شعبه در بقاع متبرک، دو شعبه سایر اماکن و چهار شعبه سیار است.

فرماندار آران و بیدگل، تصریح کرد: برگزاری انتخابات توسط ۱۱۷۶ کارگزار انجام می‌شود که ۸۵۶ نفر عوامل اجرایی و ۳۲۰ نفر عوامل نظارت و بازرسی شورای نگهبان هستند تا انتخابات بر مدار قانون، سلامت و بی‌طرفی کامل اجرا شود.

رضایی گفت: ترویج یأس و ناامیدی در بین مردم و تحریم انتخابات یکی از مهم‌ترین اهداف و توطئه‌های دشمن در شرایط کنونی کشور است و بهترین راه بی‌اثر کردن آن، حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات است و  بر این اساس همه تلاش خود را جهت تحقق این مهم به کار خواهیم بست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آران و بیدگل شوراي نگهبان انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استانی اجتماعی انتخابات ۱۴۰۲ استانی سیاسی استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۳۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آبادان واجدان شرایط می‌توانند از ساعت هشت صبح جمعه بیست و یکم اردیبهشت با در دست داشتن یکی از اوراق شناسایی نظیر شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی به یکی از شعب اخذ رأی تعیین شده مراجعه و به صورت الکترونیکی رأی خود را ثبت کنند.

حوزه انتخابیه آبادان دارای ۱۴۸ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار است که ۱۳۱ شعبه آن در آبادان و بخش مرکزی و ۱۷ شعبه در حوزه فرعی اروندکنار مستقر است.

متولدان بیست و یکم اردیبهشت یک هزار و سیصد و هشتاد و پنج شمسی و قبل از آن می‌توانند در انتخابات مرحله دوم شرکت کنند. همچنین کسانی مجاز به حضور در این مرحله هستند که یا در هیچکدام از شعب اخذ رأی کشور در مرحله اول رأی نداده باشند یا تنها در حوزه انتخابیه آبادان رأی داده‌اند، لذا افرادی که در مرحله‌ی اول در شهری غیر از حوزه انتخابیه آبادان رأی داده‌اند در این مرحله نمی‌توانند در رأی‌گیری این حوزه شرکت کنند.

کد خبر 6097430

دیگر خبرها

  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار