Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی مهدیزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز طرح بزرگ اصلاح حدود ۳۰۰ هزار دستگاه روشنایی معابر استان و اجرای اولین مرحله آن در بخش شلمان شهرستان لنگرود خبر داد و اظهار کرد: استفاده از چراغ‌های فوق کم مصرف جدید تأثیر چشمگیری در کاهش مصرف این تعرفه در استان داشته و علاوه بر آن کیفیت و روشنایی بسیار بهتری نسبت قبل ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زاده از این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و بزرگ تاریخ صنعت برق گیلان برشمرد و بیان کرد: چراغ‌های روشنایی معابر فوق کم مصرف LED-SMD با بهره نوری ۱۸۰ لومن بروات با مصرف توان راکتیو صفر به تعداد حدود ۳۰۰ هزار عدد در فاز اول این طرح در کل استان نصب و جایگزین چراغ‌های موجود می‌شود

وی با اشاره به پیوست زیست محیطی طرح مزبور افزود: این طرح بزرگ در راستای حفظ محیط زیست و کاهش مصرف برق در استان اجرا می‌شود و اولین مرحله آن در شهرستان لنگرود و در بخش شلمان به اجرا در آمد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با بیان اینکه طرح تعویض لامپ طی قرارداد با سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) اجرا می‌شود، گفت: در مرحله اول این طرح بیش از ۱۰۰ عدد از لامپ‌های فوق کم مصرف در شهرستان لنگرود نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته مهدیزاده، این طرح به صورت جاری با برنامه ریزی مدون در کل استان اجرا می‌شود و کاهش مصرف انرژی، کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای در مقیاس کلان، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و در نهایت کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی از دیگر اهداف این طرح بزرگ است.

کد خبر 6051176

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق گیلان محمد تقی مهدی زاده برق رسانی بوشهر اردوهای راهیان نور تبریز انتخابات مجلس 1402 راهیان نور 1402 ایلام درختکاری خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان کرمانشاه اردبیل سیل سیستان و بلوچستان همدان سفر رئیس جمهور به خوزستان فوق کم مصرف کاهش مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۲۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا غیاثی گفت: عملیات تامین آب آشامیدنی بهداشتی برای ۳۷۲ روستای کم آب و با تنش آبی در گیلان درقرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی، در قالب طرح محرومیت زدایی و برای اجرای عملیات آب رسانی به ۸ مجتمع آبرسانی و ۶ تک روستا در گیلان با هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان اعتبار با اجرای قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان آغاز شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌های آب رسانی تا پایان امسال، ۱۶۹ هزار و ۹۲۳ خانوار روستایی از مزایای آن‌ها برخوردار می‌شوند، افزود: اجرای هزار و ۶۲۶ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۷۴ مخزن ذخیره به حجم بیش از ۲۵ هزار مترمکعب، ساخت ۷۱ ایستگاه پمپاژ آب، حفر ۳۱ حلقه چاه و بهسازی ۱۱ دهنه چشمه از بخش‌های مختلف این طرح محرومیت زدایی است. 

علیرضاغیاثی از پیشرفت ۳۳ درصدی طرح محرومیت زدایی در ۹۰ روستای گیلان با صرف بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان هزینه تا به امروز خبر داد و گفت: حفر ۱۴ حلقه چاه، لوله گذاری یک هزار و ۸۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۶ ایستگاه پمپاژ، بهسازی ۱۱ دهنه چشمه، ساخت ۱۰ مخزن ذخیره به حجم ۲ هزار و ۹۰۰ مترمکعب از طرح محرومیت زدایی شرکت آب و فاضلاب گیلان تا کنون انجام شده است.

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود