Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کامران خوشناموندگفت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، ماموران پلیس شهرستان هندیجان با اشراف، کنترل و رصد مستمر اطلاعاتی بر تحرکات قاچاقچیان از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس هندیجان در ایستگاه ایست و بازرسی امام زاده عبدالله با رصد فنی و تسلط اطلاعاتی یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ حامل موادمخدر را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی و منسجم آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

سرهنگ خوشناموند با بیان اینکه در این عملیات ۲ نفر سوداگرمرگ دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری توقیف شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر کشف تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۹۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، درباره این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی پراید حامل موادافیونی مطلع شدند. 
وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور "هرات به مروست" متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم موادمخدر شامل؛ ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرز‌های شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس