Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@15:58:38 GMT

محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۰۲۵۰۰۶

محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر

ایسنا/خراسان رضوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم در شبهای قدر را تشریح کرد.

سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های قدر اظهار کرد: از ساعت ۱۴ فردا جمعه دهم فروردین ماه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مبادی ورودی به حرم مطهر رضوی از خیابان امام رضا(ع) از تقاطع دانش، خیابان اندرزگو از تقاطع خسروی، خیابان شیرازی از میدان شهدا، خیابان نواب صفوی از تقاطع پنجراه و خیابان طبرسی از تقاطع شهید گمنام اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پاکسازی، جابه‌جایی و انتقال خودروهای درون محدوده‌های ذکرشده از ساعت ۱۴ انجام خواهد شد و صرفا وسایل نقلیه عمومی تا قبل از مراسم اجازه تردد خواهند داشت. وسایل نقلیه عمومی به صورت دپو در مکان‌های پیش‌بینی شده برای برگشت زائران منتظر می‌مانند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها در لایه دوم و سوم در صورت نیاز اجرا خواهد شد. تنها خودروهای عمومی اهل محل، خودروهای پلاک ویژه جانبازان و خودروهای دارای مجوز خاص به لایه دوم و سوم وارد می‌شوند.

امیدوار عنوان کرد: در غیر از مسیرهای منتهی به حرم، در مساجد و تکایایی که تقاضای حضور مردم بالا باشد و برای انسداد یا ایجاد محدودیت احساس نیاز شود، متناسب با شرایط و تقاضای مسئولان منطقه و محل محدودیت‌های مقطعی برای تسهیل در رفت‌وآمد اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دو روز دیگر نیز محدودیت‌ها از ساعت ۱۴ تا پایان مراسم خواهد بود. پایان مراسم هم زمانی است که مراسم حرم تمام شده و جمعیت تخلیه شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شبهاي قدر استانی اجتماعی نوروز ۱۴۰۳ استانی شهرستانها استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۲۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش قدس خراسان، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار حمید خدیوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۶:۱۱ دقیقه عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، حادثه فرونشست زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه۵۱ به محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان ِآتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی مشخص شد فرونشست به عمق ۲ متر و ابعاد ۲ در ۲ به دلیل بارش باران و نشت از طرح اگو به زیر آسفالت اتفاق افتاده است.

وی گفت: با توجه به فرونشست عمیق و ایجاد حفره با قطر زیاد، یک طرف از بلوار کلاهدوز مسدود شد، همچنین از هر گونه تردد در این ناحیه جلوگیری به عمل ِآمد و پس از انجام عملیات رفع خطر، محل تحویل اداره آب و فاضلاب گردید.

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد