Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@21:44:48 GMT

بالا گرفتن جدال مجازی تراکتور و سپاهان!

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۰۳۲۶۳۲

بالا گرفتن جدال مجازی تراکتور و سپاهان!

تراکتور و سپاهان در جریان دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ‌برتر، چهارشنبه هفته پیش‌رو به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم خواهند رفت.

مدیران ۲ تیم درحالی که ۵ روز به این تقابل حساس مانده واکنش‌های تندی‌وتیزی علیه هم داشته‌اند. از تهدید سپاهانی‌ها برای عدم حضور در زمین تا پاسخ سریع‌السیر تبریزی‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز از مصاحبه مدیر سپاهان شروع شد؛ جایی که رضا فتاحی درباره این بازی گفت: " در صورت تکرار اتفاقات فصل گذشته در ورزشگاه یادگار امام سپاهانی‌ها وارد زمین نخواهند شد. "

رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی تراکتور با به اشتراک گذاری یک متن در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی به صحبت‌های مدیر سپاهان واکنش نشان داد و در ادامه جدال مجازی تراکتور و سپاهان، مدیران روابط‌عمومی سپاهان و تراکتور به هم توپیدند و حسابی از خجالت هم درآمدند.

این اتفاقات درحالی رخ داد که پیش از این فدراسیون فوتبال خواستار عدم صدور هرگونه بیانیه، اظهار نظر، جوی سازی و... پیش از مسابقات شده بود.

در حساسیت بی‌بدیل تقابل تراکتور و سپاهان شکی نیست، اما به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و متولیان برگزاری مسابقات ضمن اجرای قانون، باید به شدت با چنین جوسازی‌ها برخورد کنند.

جدال‌های لفظی تا بدین لحظه جز ضرر، آورده‌ای برای فوتبال نداشته‌اند؛ اتفاقاتی که کم‌کم اکثر باشگاه‌ها را در بر گرفته و باید دید تا چه زمانی قرار است قبل از بازی‌های حساس باشگاه‌ها، علیه هم موضع بگیرند و جدال مجازی داشته باشند.

درحالی که شاهد افزایش کیفیت فوتبال چه از لحاظ فنی و چه زیرساختی، در قاره آسیا از شرق تا غرب هستیم؛ حدوداً نیم‌قرن از آخرین قهرمانی‌مان در قاره کهن می‌گذرد و ما در حسرت قهرمانی، اندر خم کوچه‌های تنگ فوتبال داخلی‌مان هستیم که همواره حواشی‌اش به متن می‌چربد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سپاهان اصفهان تراکتور قیمت طلا و ارز قیمت خودرو قیمت موبایل تراکتور و سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۳۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
سید مرتضی میرزایی مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت:که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالا سرقت باطری توسط این نرم افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
او افزود:ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با رد یابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌ شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت:ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلو گیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم افزار متصل شوند.

دیگر خبرها

  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین