2024-05-04@11:22:09 GMT
۲۰ نتیجه - (۰.۰۱۲ ثانیه)
«اخبار بازی ویدیویی مجازی»:
بیشتر بخوانید: اخبار اقتصادی روز در یوتیوب
صنعت بازیهای ویدیویی و سرگرمی به لطف پیشرفتهای فناوری واقعیت مجازی، تحول شگفت انگیز و انقلابی واقعی را تجربه میکند. واقعیت مجازی یکی از مهمترین نوآوریهای تکنولوژیکی است که این صنعت در دهههای اخیر شاهد آن بوده و تجربهای شگفتانگیز از بازی و ماجراجوییهای بینظیر را به کاربران ارائه میدهد.فناوری واقعیت مجازی نشان دهنده...
نویسنده: نوید محمدی در ادامه سلسله مقالاتی که درباره فرهنگ سازی گیم و بازی های ویدیویی در ایران، تاکنون توسط نویسنده به رشته تحریر درآمده است، در این نوشته قصد دارم شما را با یکی دیگر از مفاهیم مهم و کلیدی حوزه گیم بنام «جامعه گیم» آشنا کنم. جامعه گیم یکی...
هدف از تسلیحاتیکردنِ دیپلماسی دیجیتال توسط ایالات متحده، ایجاد ارتباط با جوانان و اثرگذاری بر آنها برای اِعمال فشار عمومی بر دولتهایشان است. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرگزاری تسنیم «پرونده حکمرانی فضای مجازی»؛ دیپلماسی دیجیتال یک لحظه را توصیف میکند، لحظهای که در آن دولتها از جدیدترین فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطاتی و نسلهای...
رضا بهكام؛ بیشک عصر حاضر تلفیقی از واقعیت بیرونی و فضای مجازی حاصل از عصر ارتباطاتی است که رویکرد اصلی آن فناوری اطلاعات در امتداد زندگی تکنولوژیزده امروزی است. اگرچه «Free Guy» یا «مرد آزاد» در نگاه اول فیلمی سرگرمکننده از جهانی فانتزی به نظر میآید، اما با ورود به آن و هوک (ضربه) قوی...
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، در جریان اعتراضات سال ۲۰۱۹ در شهر هنگ کنگ ، بازی های ویدیویی نه تنها به عنوان یکی از جریانات و محل های کلیدی اعتراض ظاهر شدند، بلکه یک گفتمان فرهنگی همه جانبه بود که تظاهرات در آن متبلور شد. با استفاده از گزارش...
یک شرکت فناوری در آلمان، یک برنامه تعاملی را برای کاربران راه اندازی کرده است که به آنها فرصت تجربه «حج مجازی» را می دهد. به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از یورونیوز، حجاج بیت الله الحرام از چند روز پیش وارد مکه مکرمه شدند و در هتل های خود در قرنطینه به...
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ مجموعه ویدیویی «بازی با انگشتها» اثر مصطفی رحماندوست را در ۱۶ قسمت ویژه کودکان و والدین آنها تولید و منشر میکند. به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، فرهنگسرای فردوس با شعار محوری «خانه همیشه امن است» و با هدف...
به گزارش مرکز ملی فضای مجازی، امیر خوراکیان در جریان بازدید از جام قهرمانان بازیهای ویدیویی ایران، گفت: زمانی که یک موضوعی مخاطب بالایی دارد، ضروری است که برای آن برنامهریزی کرده و رویدادها و اتفاقات متناسبی را برگزار کرد. درکشور ۵ میلیون بازیکن حرفهای فعال هستند و همین موضوع مهمترین دلیل درباره ضرورت برنامهریزی و برگزاری...
معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی از ابلاغیه رئیس جمهور به آموزش و پرورش درباره بازیهای رایانهای خبر داد. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ اجتماعی رسانه نظرات - اخبار اجتماعی - به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی در جریان بازدید از جام قهرمانان بازیهای ویدیویی ایران گفت: وجود تعداد...
به گزارش خبرنگار مهر، امیر خوراکیان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی در حاشیه بازدید از جام قهرمانان بازیهای ویدیویی ایران پرداخت، گفت: زمانی که یک موضوعی مخاطب بالایی دارد، ضروری است که برای آن برنامهریزی کرده و رویدادها و اتفاقات متناسبی را برگزار کرد. در کشور ۵ میلیون بازیکن حرفهای فعال هستند و همین...
به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خوراکیان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی در جریان بازدید از جام قهرمانان بازیهای ویدیویی ایران گفت: وجود تعداد قابل توجه بازیکنان حرفهای در کشور، نشان دهنده ضرورت بالای برگزاری رویدادهایی مانند این مسابقات است. معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی که عصر روز...
بعد از وجود اشتباهات داوری در جام جهانی حتی با استفاده از ویدئوچک، کاربران فضای مجازی با ساختن تصاویری به عملکرد این داوران اعتراض کردند. به گزارش شریان نیوز، بعد از دیدار دیشب آلمان مقابل سوئد نقدها به تکنولوژی ویدیوچک که به VAR معورف است بیشتر شده. این بازی از آن جهت که در صورت باخت ژرمنها،...
خبرگزاري آريا - چندي پيش پاليگان در مقالهاي به بررسي آيندهي بازي هاي ويديويي در چند سال آينده پرداخته است. مقالهاي که در پيش رو داريد، ترجمهاي است از مقالهاي با عنوان «دنياي بازي ها در پنج سال آينده چطور خواهد بود؟» به قلم پاتريک استرافورد که ترجمهي آن را در دو قسمت برايتان آماده کردهايم....
خبرگزاري آريا - واقعيت مجازي، تکنولوژي نوپايي نيست؛ اصلاً و ابدا. در واقع نخستين دستگاهي که تجربه اي کاملاً ابتدايي از واقعيت مجازي را ارائه مي داد، سنسوراما نام داشت که در سال 1958 اولين نسخه آزمايشي اش ساخته شد و تا شش سال بعد، براي قرار گرفتن در دسترس عموم آماده بود. مورت...
خبرگزاري آريا - فروردين 1394، چند ماه قبل از آنکه بازي «This War of Mine» رسماً منتشر شود، توسعه دهندگان استوديو 11 Bit مشغول بررسي پتانسيل هاي موجود براي جمع بندي داستان شهرونداني بودند که براي بقا در شهري جنگ زده تلاش مي کردند.«ووشچ ستلاک» يکي از نويسنده ها پيشنهاد داد يکي از کشورهاي...