Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- ایرنا- استاندار البرز با بیان اینکه حاشیه نشینی،اشتغال و ترافیک به عنوان اصلی ترین اولویت های این استان در دولت پیگیری خواهد شد،تحقق این اهداف را متضمن همراهی دستگاه های مختلف اجرایی دانست.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان البرز، با خطیر دانستن نقش نیروهای نظامی و امنیتی در برقراری امنیت کشور و قدردانی از تلاشگران این سنگر مقدس افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار،نظم و برقراری امنیت در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص اصلی ترین رسالت حافظان آرامش در کشور از پنج منظرکلی اضافه کرد: مادامی که به درجه ای از ارتقا امنیت فردی-اجتماعی-روحی -روانی و اخلاقی در جامعه برسیم، اهداف اصلی در ارتقا امنیت اجتماعی محقق شده است.
وی افزود: نیروی انتظامی با ایجاد امنیت در دو ساختار فردی و اجتماعی، عالی ترین درجه از سطح امنیت را برقرار خواهد کرد.
نجفی با بیان اینکه نیروی انتظامی، امروز در بطن جامعه حضور موثری دارد،افزود: بخش اعظمی از امنیت اجتماعی امروز مرهون حضور نیروی انتظامی در کنار مردم است و این خود موهبتی ارزشمند بشمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی هدایتگر اخلاق فردی و نمادی از اخلاق مداری،کردار و اندیشه نیک در جامعه بوده و حضور میدانی و در صحنه مبین این نقش نافذ و تاثیرگذار در جامعه بوده است.
استاندارالبرز با بیان اینکه با همین نگاه باید در کنار نیروی انتظامی باشیم،افزود: شورای تامین استان و کلیه اعضای مدیران در این بخش یاری گر نیروی انتظامی خواهند بود.

***گشایش بن بست ترافیک،اشتغال و حاشیه نشینی سه گانه توسعه البرز
وی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط اجتماعی استان و لزوم بهبود وضعیت کنونی نیز اشاره کرد و در این رابطه با محور قراردادن اصلی ترین دغدغه های استان در حوزه مسائل اجتماعی خاطرنشان کرد: کلانشهر کرج به جهت حجم ترددهای 14 استان مواصلاتی کشور، ترافیک سنگینی را متحمل می شود و این بار عظیم را در کنار مباحث حاشیه نشینی و مهاجرت ها به دوش می کشد که برای برون رفت از این وضعیت نیازمند برنامه ای جامع و راهبردی هستیم.
نجفی همچنین در ادامه اهتمام به مسئله اشغال و رفع معضل بیکاری را نیز از دیگر اولویت های مهم در استان برشمرد و گفت: در ستاد اقتصادمقاومتی به عنوان اصلی ترین برنامه موضوع اشتغال را با رویکرد تقویت بخش نیروی انسانی پیگیری خواهیم کرد.

***مذاکرات استاندار البرز با وزیرکشور برای بهبود اشتغال
استاندار البرز همچنین با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان البرز و پیگیری ها و مذاکرات انجام شده با وزیر کشور برای برون رفت از وضعیت موجود تصریح کرد: آمار بالای بیکاری با 24 دهم درصد زیبنده این استان نیست و به همین منظور روز گذشته نشست مشترکی با وزیر محترم کشور داشتم.
وی افزود: برای ریشه کن شدن ناهنجاری های اجتماعی نیاز به کمک سه قوا داریم.
دراین مراسم سردار 'عباسعلی محمدیان'به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان البرز معرفی و از تلاش های سردار بخشعلی کامرانی صالح تقدیر شد.
2098/ 6155خبرنگار: مریم صوفی **

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از تلاش برای اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در استان نام برد و گفت : پس از گلایه مقام معظم رهبری از اجرایی‌نشدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس، نقشه راه این سند تهیه شده و الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مشخص شده است.

 وی افزود: از مهر امسال ۵۰ درصد مدارس دولتی و ۵۰ درصد مدارس غیردولتی استان بر مبنای الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، کار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه کیفیت بخشی به مدارس دولتی یکی از مهمترین اولویت‌های مجموعه آموزش و پرورش در استان خواهد بود، گفت: در تلاشیم تا با کیفیت بخشی به مدارس برای تعلیم و تربیت بهتر دانش‌آموزان تلاش کرده و در عین توجه به جنبه‌های تربیتی، در راستای بالا بردن معدل دانش‌آموزان هم برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی سپس با اشاره به تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس، گفت: در تلاشیم تا مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای را تقویت کرده و از این طریق در جهت عدالت آموزشی گام برداریم.

محمدی با بیان اینکه باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در عین داشتن امید و نشاط مجهز به خردورزی باشند، افزود: امسال اهتمام بیشتری برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی داریم.

وی اشاره‌ای هم به استخدامی‌های آموزش و پرورش در استان کرمانشاه داشت و گفت: سال گذشته قریب ۱۵۰۰ نفر پ یرفته شدند و امسال ۱۶۰۰ معلم از طریق آزمون استخدامی پذیرش خواهند شد که البته بگونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در فرآیند گزینش افرادی جذب شوند که شانیت معلمی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه ۳۷۰ هزار دانش‌آموز دارد، گفت: ۲۶ هزار فرهنگی متولی امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • جاده چالوس بسته است
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند