Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین:مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه قرار است ۹۰ هزار تاکسی فرسوده جایگزین شوند گفت زمان فرایند جایگزینی تاکسی‌های فرسوده و دریافت خودروی نو به یک ساعت رسیده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۷۰۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت

سید نصیرمحمودی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری مهاباد امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار، گفت: کرایه تاکسی‌های گردشی، خطی و ون به طور میانگین با افزایش ۵۰ درصدی به ۷ هزار تومان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: نرخ تاکسی‌های تلفنی مسیر‌های داخل شهر نیز از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۸ هزار تومان افزایش یافت.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری مهاباد ادامه داد: در خصوص مسیر‌های تاکسی تلفنی استثنا‌هایی هم وجود دارد که بنا بر مصوبات حمل و نقل عمومی از مجتمع روناس ٢ و آپارتمان‌های صنعت و معدن به سمت خانقاه، کوی‌دانش، کوی‌بهداری، شهرک‌صبا، پشت‌تپ و سیدآباد و برعکس کرایه‌ها به ۲۳ هزار تومان افزایش یافته است.

محمودی بیان کرد: همچنین از مسیر خانقاه، کوی دانش، کوی بهداری، شهرک صبا به مقصد‌های پشت‌تپ، فجر، سیدآباد و برعکس و سایر مسیر‌ها برابر بند الف (یعنی مسیر‌های داخل شهری) همچنین از شهرک‌فجر، سیدآباد به مقصد پشت‌تپ و برعکس نیز کرایه تاکسی با نرخ ۲۳ هزار تومان مصوب شده است.

محمودی اظهار کرد: کرایه تاکسی مرکز ۱۳۳ نیز به ۲۳ هزار تومان رسیده است و همچنین کرایه تاکسی به تمامی تالار‌های سطح شهر ۳۰ هزار تومان خواهد بود.

وی در خصوص نرخ کرایه اتوبوس و مینی باس‌های داخل محدوده شهری نیز یادآور شد: کرایه این وسایل نیز به هزار تومان افزایش یافته و اتوبوس‌های خانقاه و یوسفکند ۵ هزار تومان و اتوبوس دریاس و اگریقاش هم ۸ هزار تومان شده است.

محمودی اضافه کرد: مرکز آنلاین ١٨٣٠ به به ازای هر دقیقه توقف ۹۰۰ تومان کرایه دریافت خواهد کرد، اما رانندگان این مرکز باید توجه داشته باشند تنها در صورت ارائه خدمات به صورت سیستمی مجاز به دریافت کرایه فوق هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • تاکسی بدون خط
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • ببینید | تاکسی‌های خودران به خیابان آمدند!
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است