Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@10:56:23 GMT

مصاحبه رئیس جمهور در پایان سفر به روسیه

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۴۳۷۹۳

رئیس جمهور در پایان سفر به روسیه از گسترش و ارتقای روابط با روسیه سخن گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور در پایان سفر به مسکو در ارتباط اینترنتی گفت: ترانزیت برای ما مهم است می خواهیم از شمال به خلیج فارس متصل شویم محور مسکو بندرعباس برای ما مهم است.

رئیس جمهور افزود: بیانیه مهمی که امروز منتشر شد نشان می دهد که سطح روابط ما چقدر ارتقا پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در پروژهای بزرگ که سرمایه گذاری های کلان دارد وارد شده ایم.دکتر روحانی افزود: در زمینه راه اهن و برقی کردن راه اهن، لوکوموتیو و واگن با روسیه قرارداد بسته ایم و همکاری هایی در مزینه صنعتی داریم. رئیس جمهور افزود: در سایر زمینه ها در زمینه هسته ای نیروگاه حرارتی که در بندر عباس ساخته می شود همکاری داریم. دکتر روحانی گفت: نظرات ما و روسیه به هم نزدیک است. سفر بسیار خوبی بود توانستیم همه موارد را مرور کنیم. رئیس جمهور تاکید کرد: در مسئله گردشگری تصمیم گیری شد که بدون روادید انجام شود. گردشگری برای دو کشور اهمیت دارد. در مجموع روابط ایران و روسیه اهمیت دارد. در سفر رئیس جمهور به روسیه 14 سند همکار امضا شد. آقای روحانی در این سفر علاوه بر ملاقات مقامات روسیه در دانشگاه روسیه دکترای افتخاری دریافت کرد. همکاری های دو جانبه با روسیه نیز در این سفر بررسی شد.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پنجمین مراسم تحلیف خود به عنوان رئیس جمهور این کشور اظهار کرد: منافع امنیت مردم روسیه بیش از هر چیز برای من اهمیت خواهد داشت. سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان به خاطر نسل های امروز و آینده تعیین خواهیم کرد.

وی افزود: انتخاب روس ها تاکیدی بر عزم آنها برای دفاع تزلزل ناپذیر از آزادی و منافع ملی روسیه است.

پوتین با تأکید بر اینکه روسیه گفت‌وگو با کشورهای غربی را رد نمی کند، انتخاب با آنهاست، اظهارکرد: گفت‌وگو درباره مسائل امنیتی و ثبات راهبردی امکان پذیر است، اما نه از موضع قدرت، بلکه فقط در شرایط مساوی. 

رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه به همکاری با شرکای خود برای تشکیل نظم جهانی چندقطبی ادامه خواهد داد. اطمینان داریم که روسیه این دوره دشوار و حساس را با عزت پشت سر خواهد گذاشت و حتی قوی تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت