Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه سفر روحانی به گیلان انتخاباتی است گفت: روحانی بارها سفرهای استانی دولت قبل را مورد نکوهش قرار داده در حالی‌که خود در ایام نزدیک انتخابات به سفرهای استانی می‌پردازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم میرحسینی اشکوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشتدرباره فلسفه وجود جمنا اظهار داشت:اساس تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به‌دلیل ناکارامدی دولت یازدهم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر هر دولتی دارای جنبه‌های مثبت و منفی در زمینه‌های مختلف سیاسی اقتصادی، فرهنگی بوده است ولی دولت فعلی در هیچ بعدی نقطه قوتی از خود نشان نداده است.

میرحسینیاشکوری اتکا به غرب را از جمله دلایل تشدید ضعف دولت روحانی بیان کرد و افزود: گرایش بیش از حد دولت روحانی از نظر اعتقادی و فکری حتی در زمینه حل مشکلات داخلی کشور به غرب باعث ناکارآمدی و ایجاد مشکلات بسیاری شده است.

وی تفکر دولت را برمبنای کدخداپرستی کدخداگراییبیان کردو گفت: تفکر غرب گرایی برخلاف نظر مقام معظم رهبری در تمام بخش‌های دولت حاکم است مگر تعداد اندکی از وزرا و مدیران که از این تفکر فاصله دارند.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: ما مخالف ارتباط با غرب نیستیم و تعامل از نظر ما مانعی ندارد ولی مستقل بودن، حضور مردم و تکیه بر امکانات و دارایی‌های ملی را در راس امور می‌دانیم.

میرحسینیاشکوری اشرافی‌گری را از دیگر مشکلات اساسی دولت نامید و افزود: در طول تاریخ از زمان پیامبر اسلام(ص) تارهبرکبیر انقلاب بر ساده زیستی و هم سطح زیستی مدیران با ضعیف‌ترین قشر مردم تاکیدشده است در صورتی‌که در دولت فعلی اکثر آقایان دارای حقوق‌های نجومی و زندگی کاخ نشینی هستند.

وی استفاده دولت از نیروهای خسته، پیر و از کارافتاده را مشکل بزرگ دولت خواند و گفت: استفاده دولت یازدهم از نیروهاییکه زمان استراحت و بازنشستگی آنهاست باعث شده این افراد انگیزه کافی و لازم برای فعالیت نداشته باشند در صورتی‌که نیروهای جوان با انگیزه‌های ارتقاء جایگاه شغل و پیشرفت مالی به مراتب بهتر عمل خواهند کرد.

میرحسینیاشکوری به ضعف و شکست دولت در سیاست‌های خارجی اشاره کرد و بیان داشت: روحانی در سیاست‌های خارجی آنقدر ضعف داشته است که کشورهای کوچکی مثل قطر، ترکیه و عربستان که زمانی جرأت حرکت زیر سایه ایران را نداشتند هر بدرفتاری‌ای را از خود نشان دهند.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان درباره ایجاد امنیت توسط ایران در منطقه اظهار داشت: سربلندی ایران در مقابله با داعش در منطقه نتیجه عملکرد سرداران نظام از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی بوده است نه دولتی که تنها شعار می‌دهد.

وی افتتاح پروژه‌هایی که دولت روحانی در حال انجام آنها است را در نتیحه عملکرد دولت دهم عنوان کرد و گفت: 90 درصد پروژه‌هایی که امروز زمان افتتاح آنها فرا رسیده است توسط دولت گذشته آغاز و شکل گرفته است و این دولت تنها پس از 4-5 سال توانست افتتاح آنها را در دست بگیرد.

میرحسینیاشکوری سفر روحانی به گیلان را بهانه‌ای برای تبلیغات انتخاباتی بیان کرد و ابراز داشت: روحانی بارها سفرهای استانی دولت قبل را مورد نکوهش قرار داده است در حالی‌که خود در ایام نزدیک انتخابات به سفرهای استانی می‌پردازد.

وی در مقایسه سفرهای استانی دولت دهم و یازدهم گفت:با وجود انتقادهایی که بر عملکرد دولت قبل وجود دارد ولی سفرهای استانی آنها همراه با ساده زیستی و گاهاً همراه با نان و پنیر بود در صورتی‌که سفرهای روحانی و جمع حاضر عموماً میلیاردی است.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: ما دولت یازدهم را دولتی ناکارآمد می‌دانیم و معتقدیم مردم می‌توانند با تلاش و در کنار هم دولتی ساده زیست، همراه با گرایشات اسلامی و انقلابی و متکی به مردم ایجاد کنند.

انتهای پیام/

R7877/P1361/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالی که پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران