Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@05:28:21 GMT

قتل جنين توسط شوهر صيغه‌اي‌ در دستشويي خانه

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۹۲۶۳

خبرگزاري آريا - قتل جنين در دستشويي خانه : 28 اسفند سال گذشته، مأموران يکي از بيمارستان‌هاي مشهد درتماس با بازپرس کشيک قتل، از مرگ مشکوک نوزادي خبر دادند.
به‌دنبال اين خبر بازپرس کاظم ميرزايي و تيم بررسي صحنه جرم وارد عمل شدند.
مادر نوزاد در بازجويي‌ها گفت: «سال گذشته از همسر اولم جدا شدم اما در زمان عده رجوع کردم و در همان زمان از همسرم باردار شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن موقع نمي‌دانستم اين اتفاق افتاده است و چون بازهم با هم اختلاف پيدا کرديم بدون آنکه به دادگاه مراجعه کنيم از هم جدا شديم. بعد از مدتي به عقد موقت مردي به نام سروش درآمدم. چند وقتي از ازدواج موقت‌مان گذشته بود که متوجه شدم باردار هستم اما به سروش حرفي نزدم. تا اينکه امروز حالم بد شد و متوجه شدم وقت زايمان است. به همين دليل به دستشويي خانه رفتم. بعد از زايمان، با قيچي بند ناف بچه را بريدم و با همان قيچي پسرم را کشتم. شوهرم که از تأخير من نگران شده بود به سراغم آمد و بعد هم همراه مادرشوهرم مرا به بيمارستان انتقال دادند.»

از سوي ديگر به‌دنبال اظهارات عجيب زن جوان، بازپرس که مشکوک شده بود به تحقيقات تخصصي ترادامه داد. اما اين بار زن جوان مدعي شد که همسر صيغه‌اي‌اش مرتکب جنايت شده است: «بعد از زايمان از هوش رفتم، وقتي به هوش آمدم سروش را ديدم که با قيچي بچه‌ام را کشته است. بعد از قتل، مادرشوهرم به من گفت قتل را به گردن بگيرم تا آنها بتوانند از شوهرم رضايت بگيرند.»
باتوجه به اظهارات ضدونقيض زن جوان؛ سروش بازداشت شد اما در تحقيقات منکر قتل شد و گفت: «زماني که از همسرم خبري نشد نگران شده و به سرويس بهداشتي رفتم. آنجا بود که همسرم را ديدم با قيچي بچه را کشته و خونريزي شديد دارد. باتوجه به وخامت حالش او را به بيمارستان منتقل کرديم.»
بدين ترتيب بازپرس جنايي مشهد دستور بازداشت سروش و زن جوان را صادر کرد و تحقيقات براي افشاي رازجنايت ادامه دارد.
خبرآنلاين

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....

همشهری آنلاین - حوادث: چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه،‌ ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد. با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می کرد اما به خاطر رفتارهای نامناسبی که داشت اخراجش کردم. بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

کد خبر 847306 برچسب‌ها فراجا قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی